Ny part, jeg er spændt {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået fast part. For første gang i mange måneder, for første gang med kontrakt, og for første gang uden ejer er der til at hjælpe mig i hverdagen. Ejer skal nemlig på efterskole.
Jeg kan selvfølgelig få fat i hende og hendes forældre undervejs, men ellers står jeg med det daglige ansvar for ponyen. Puha!
Det er oven i købet på min gamle rideskole, hvor jeg ikke har været særlig meget siden jeg stoppede for 4 år siden. Jeg har kun set med til nogle få stævner, og været der i mandags for at prøve hesten og se dens udstyr. Så jeg skal også til at finde ud af alle mennesker der.
Jeg er mere nervøs og spændt end jeg har været længe til en første skoledag. Og jeg har stadig ikke fået min drømmehverdag til at gå helt op, fordi jeg ikke kender alle ting endnu. Jeg starter i 3.g og vil gerne være aktiv i et nyt råd uden for skolen også (hvis jeg bliver valgt). Jeg er sindssyg
Hvad med jer? Er der nogen der har fået ny hest, lånehest eller part for nylig?
Og var/er i også spændte på jeres "nye" hverdag? Med/uden ny hest.
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
Jeg har ikke fået nye heste, men min ene hest har ændret sig markant, efter jeg er begyndt at gå ture med ham og snakke utroooolig meget med ham hele tiden d:
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 3 Svar: 846
jeg har fået lov at lege med denne lille søde powni. http://i44.tinypic.com/2hp7l1h.jpg
Hans navn er Laban, men vi overvejer at kalde ham noget andet, da det ligesom ikke passer på ham, så pt hedder han Cosmo efter hans far. Jeg skal lave lidt jordtræning med ham og vænne ham til et par ting, som fx at røre hans øre (dette er han ikke tilpas med). Jeg var lige oppe og møde ham idag og han er bare så kær!
pt låner rideskolen ham kun, indtil de finder ud af om de kan bruge ham og hans ven til noget.
og så tuller jeg bare lidt rundt med min grimling af en part http://i43.tinypic.com/10pug6x.jpg Milano. som lige har lært at nikke med hovedet, altså sige ja. her på billedet ryster han dog på hovedet
Men jeg er rigtig spændt på ahvordan de tkommer til at gå med Laban/Cosmo. Men det tegner godt
sep 2012
Følger: 32 Følgere: 28 Emner: 17 Svar: 54
Var også ude og prøve part sidste lørdag, og fik den samme dag, skal dog også ud til den for første gang her imorgen.. Er også mega nervøs.. Tænker på om jeg kan huske hvor tingene er henne osv.. Men er sikker på at det nok skal gå!
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Og held og lykke med alle jeres heste/parter Det lyder spændende for alle jer.
Men det må godt snart blive mandag, så jeg kan få lidt ro på igen
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
Har du evnt et billede af ponyen?
Ny og ny, fik to nye muler for en måned eller to siden :D.
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Jeg faldt over en annonce herinde med en der manglede en part til hendes DV hoppe. Jeg skrev, og var ude og prøve hende i torsdag. En skøn skøn dame hest var det!
Det er bare et par dage om ugen, hvilket er fint med mig..
Skal ud og prøve hende igen i næste uge eller ugen efter, og jeg glæder mig!
Efter en pause på ca. et år, bliver det dejligt at komme lidt i gang igen
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 681
Men når det lykkes er det planen at jeg skal begynde at springe fast på hende. Så det bliver lidt spændende at komme igang med springningen igen.
maj 2008
Det er da også rimelig nyt hvis det er 1-2 måneder siden.
Spændende heste I to sidste har fået
nov 2011
Følger: 161 Følgere: 125 Heste: 8 Emner: 89 Svar: 2.262
okt 2006
maj 2008
okt 2006
jeg har part lidt på samme måde som dig, som ejeren siger når jeg spørg om noget 'tine, det gør du bare som du har lyst, topper er din hest.' jeg betaler kun skoene og så self min egen undervisning og resten (foder, dyrlæge, forsikring ovs.) betaler hun, jeg betragter faktisk næsten topper som min egen, åååh ja ejerfornemmelse
dog er min lille skat fyldt med vorter så ser ikke heeelt så lækker ud som din
maj 2008
okt 2006
maj 2008
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
har aldrig haft part er så spændt, håber bar eså meget mig og hesten passer sammen og ejer er god til at undervise
Ny part, jeg er spændt