{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Foreslag. :) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg bliver konfi om snart et år, og der får jeg min hest. smiley
Så jeg tænkte på om i vil hjælpe mig..
Hvilken race syntes i jeg skal vælge?
Og hvad syntes i er bedst hoppe eller hingst/vallak.
P.s helst en race der er god til dressur, er nemlig dressur rytter.

Hilsen Frederikke. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foreslag. :)
  • #1   4. aug 2013 Syntes ikke du skal gå efter race men efter en hest der er god til dressur :'D

• #2   4. aug 2013 Okay. smiley

• #3   4. aug 2013 Jeg ville få prøvet en masse heste. smiley Det er så forskelligt fra hest til hest og forstår ikke hvorfor racen er så vigtig bare man passer sammen med hesten. smiley Det så forskelligt fra hest til hest med temperament, gang osv. smiley

Jeg har altid sagt ingen hoppe! Men den har jeg måttet tage i mig igen for rider på en skøn hoppe lige nu der ikke er hoppede og sure som andre når de er i brunst. smiley
    En hingst ville jeg ikke begive mig ud i fordi hingste ikke lige er mig. smiley
    En vallak er også rigtig god. smiley

Igen kommer alt sammen an på hvordan hesten er. smiley Så ville se bort fra racen og få prøvet nogen der lyder som dig ud fra den beskrivelse hesten har og prøve dyret. smiley

• #4   4. aug 2013 Okay. smiley

Er også mest til vallaker eller hingste, da jeg har en lille hoppe, og har redet mange hopper. smiley

Men syntes faktisk ikke kønnet er så vigtigt når det kommer til stykket, syntes mere det er selve hesten der gælder..

Dens måde og være på, syntes jeg er det der gælder mest.
    Har redet mange ponyer og nogle heste..
    Syntes dog at hingste virker mest rolige, men det er jo ikke det der er vigtigst. smiley

Kommentér på:
Foreslag. :)

Annonce