{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikringer. foreslag?
  • #1   21. jun 2011 Jeg har First Horse.
    Der er en selvrisiko på 2500,- på kolik dækning.

er indtil videre nogenlunde tilfreds med dem som forsikringsselvskab, de er desværre bare lidt langsomme og svære at komme i kontakt med nogen gange...

• #2   21. jun 2011 Ham ham dækket fr 30.000,- livs/uanvendelighed og 25.000 syge.
    og det giver jeg 4251,- årligt

• #3   21. jun 2011 jeg giver 900 årligt for liv på 20000 inkl kolik dækning ved first horse

• #4   21. jun 2011 og nåh ja de tager 1400 for en alm sygforsikring

• #5   21. jun 2011 Et stort minus ved First Horse - synes jeg - er at der skal rigtig meget til for at en hest bliver uanvendelig!

Min veninde har lige købt en hest - som blev halt efter 4 måneder. Det viste sig at være en gammel skade i koden, så nu kan hun skridte på hende 1 gang i ugen i 10 minutter - efter dyrlægens råd. Hun er halt stort set hele tiden, men hun er ikke uanvenlig for hun kan rides de 10 minutter 1 gang i ugen.

Der vil andre selvskaber gå ind og sige at hun vil være uanvendelig for hun kan ikke bruges til det hun er købt til - altså dressur. Det vidste jeg desværre ikke før jeg havde tegnet forsikring på min.

• #6   21. jun 2011 har kongeriget danmarks hesteforsikring, er ikke klar over om de dækker kolik, men har været glad for sygeforsikringen hvor min selvrisiko er på 1000 kr og har brugt mig af den flere gange smiley mine r forsikret for 15000 og jeg betaler 800 hvert kvartal, det er så lige steget pga han er blevet gammel smiley

• #7   21. jun 2011 KDH sku gerne dække kolik smiley min gamle hest var ihvertfald indlagt med maveproblemer hvor de dækkede som normalt med de 1000 man selv betaler og så betaler de 75 af det de dækker smiley
    ka godt anbefale dem...
    Da jeg sku have forsikringen udbetalt for hesten efter aflivning havde jeg check i hånden 4 dage efter! smiley det var jeg lidt overrasket over..

min nye hest har jeg valgt at forsikre i tryg.. dels var det for den værdi jeg ville forsikre for omkring en 300 kr billigere ved tryg og dels har de en bedre dækning på den sygeforsikring jeg ønsker.. der er nemlig ingen selvrisiko på. de dækker dog det samme. den eneste forskel er de tager 500 kr mere om året end KDH for at dække. men de er jo også hurtigt godt givet ud smiley

du ska sikre dig at din hest er dækket ind under ansvar.. enten via din indbo eller også ska der købes en forsikring, Det er lovpligtigt pt smiley

derefter vil jeg alt efter hestens pris forsikre den mod uanvendelighed. Livforsikringen kan vist ikke fravælges når man også vil ha uanvendelighed.. men fakta er at det er livforsikringen de tjener på..
    ska man ha noget ud af livsforsikringen alene så hedder det sig jo at det ska være pga dyreværnsloven, tyveri, brand og den dur..og det er ik særlig tit den bliver brugt...
    langt de fleste heste vil ende under uanvendelighed smiley

• #8   21. jun 2011 tandraspning ska vist være ude i det ekstreme før de dækker sådan noget.. det går jo normalt under alm vedligehold smiley

• #9   22. jun 2011 tag aldrig First horse, de køre det ene forsøg på hesten efter det andet, de er liglade med det etiske og vil ikke udskrive en anvendligheds attest selv om dyrlægen faktisk siger den er det. Så hold jer langt væk fra dem, de bruger også forskellige rådgiver inde v dem på samme sag , så hvis den ene siger vi gør sådan så næste dag siger en anden noget andet,,, SÅ ALDRIG FIRST HORSE:::

• #10   22. jun 2011 Jeg har også 1 horse, da deres karant var på 30 dage med foster føl dækningen, og jeg overtog min drægtige hoppe da der var 35 dage fra forventet folning..

• #11   4. jul 2011 Jeg er yderst tilfreds med first horse. Jeg har min livsforsikret plus sygeforsikret. Jeg har fået udbetalt fra sygeforsikring hver gang og i løbet af 14 dage.

• #12   4. jul 2011 Jannie & *ERA Don Pedro *
    Hvilken en mail sender du dine regninger til? Jeg venter stadig på at få udbetalt noget fra dyrlæge, og det har jeg ventet på snart 2½ måned, og det sku træls når jeg står og mangler pengene nu. Ringer konstant til dem; "jaja, vi kigger på det" og INTET sker.

Kommentér på:
forsikringer. foreslag?

Annonce