{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.170 visninger | Oprettet:

Hest med svamp/muk på kroppen {{forumTopicSubject}}

Halløj mennesker. Jasmin har desværre fået noget svamp på hendes krop. Hun døjede også med det sidste sommer, bare på bringen og under benene istedet for.

Sagen er at jeg jo så skal købe Virkon S imorgen og vaske hende med det, for at få det væk - præcis som sidste sommer, men der var jeg på ferie, så det var min hjælperytter der stod for hendes behandling med det.

Hvor mange poser/pakker af Virkon S bør jeg købe? Hvor meget skal jeg bruge til at fylde i en 12 L spand - når det nu skal over hele kroppen? Og kan jeg godt vaske hende overalt næsten, på nær kryds? Det sidder både i lysken og på halsen denne gang nemlig og er så småt ved at arbejde sig hen til mavsen..

Grundet at det har kunne nå at brede sig så hurtigt er at svamp hos hende eksploderer i løbet af 2 dage, så når jeg ikke er hos hende den ene dag, så kan der ske så meget...

Hvor længe skal jeg vaske med Virkon S? Altså skal jeg gøre det 2 gange på en uges mellem rum, eller én gang i ugen, 2 gange?

Håber I smider en kommentar smiley Vi behandler for hendes svamp(af det som det ser ud til, som sidste år) og ellers tilkalder vi dyrlægen hvis der er noget hudbetændelse, hvis det ikke stopper ved virkon S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest med svamp/muk på kroppen
Kommentér på:
Hest med svamp/muk på kroppen

Annonce