Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.
  • 4 lamper skal fjernes, og dækkes af. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ride i rebgrime
  • #1   28. jun 2013 En regime er 'skarpere' på den måde at det er et tyndt reb smiley
    Det gør at trykket ligger på et lille område i modsætning til grimen der fordeler trykket over hele næsen smiley
    Rebet trykker også lidt hårdere end en blød foret grime smiley

• #2   28. jun 2013 Siger det samme som Malene..
    Vil slet ikke mene det kan sammenlignes overhovedet..

• #3   28. jun 2013 Ok.

• #4   28. jun 2013 Jeg red kort i grime i går.. Det er ikke optimalt. Jeg kunne tænke at, som de andre siger, signalerne er lidt mere præsise i en rebgrime. Rebgrimen sidder vel også lidt længere nede på mulen end en normal grime så det er vel er nemmere at styre fx. at bræmse fungere ihvertfald ikke særlig godt i grime

• #5   28. jun 2013 En grime (eller en rebgrime) rutsjer også mere rundt på hestens hoved, end et hovedtøj gør. Hvis det bare er for en kort tur, og du har en hest, der ikke rides for meget for tøjlen er der ikke noget i vejen med det - men som Emma S siger, det er ikke optimalt:)

• #6   28. jun 2013 Knuderne som er på rebgrimer er placeret sådan at hesten mærker et pres hvis du tager i tovet/ tøjlerne så på den måde er det godt til en hest der fx skal lære at stå stille fordi så kan man ligge et pres på hesten lige som bid osv. En normal grime er bare lavet til at man skal kunne trække hesten i den smiley Så en rebgrime kan bruges til træning af heste og er også nemmere at ride i da signalerne er stærkere, og en normal grime skal du trække og binde hesten med. På grund af knuderne ligger et større press på hesten, må man foresten heller ikke binde en hest fast med en rebgrime da det vil være meget ubehaligt for hesten hvis den går i panik med den på smiley

• #9   28. jun 2013 Den Luna linker til har jeg fået i fødselsdags gave af nogle HG'er smiley

Det er tydeligt at mærke at den er skarpere, jeg må ikke tage ret meget i den før min pony bliver sur.

Men ridning er nu super fint i den smiley

profilbillede
  • #12   28. jun 2013 Nå ja hov ingen ved hvem Luna er. Luna er BETTEMUS sry smiley

Kommentér på:
At ride i rebgrime

Annonce