340 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Stævnehjælp!:) Stævnehjælp!:)
Hej alle sammen nu skal jeg starte stævne på Hodsager Rideklub i spring og jeg ved ikke hvad en meto. B12, b4 og A er i søde at hjælpe mig?:)
0 synes godt om
jan 2009
Følger: 92 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 63 Svar: 2.015
Metode B4 er først en hovedrunde på 7-8 spring og så hvis du er fejlfri i hovedrunden er du videre til omspringningen som er ca 4-5 spring
Metode B12 er 2 hovedrunder, og hvis der f.eks er 2 med 0 fejl skal de i omspringningen. Men der er kun omspringning hvis der er nogle der er ligestillede. Og så kan banebyggeren vælge at sætte nogle af springene op i omspring, men det kommer an på hvor mange der er
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.170
B12: Først rides der en hovedrunde, hvor alle ryttere rider. Når hovedrunden er slut sættes springene 10 cm op og alle fejlfrie rider en omspringning
B4: Der rides en hovedrunde og er den fejlfri rides der direkte i omspringing. Mållinjen for hovedrunden er startlinjen for omspringningen. Dvs du rider direkte ind i omspringingen uden volter, tage i skridt, trav eller andet
A: Der er kun en runde, som foregår på tid. Den der rides runden med færrest fejl og hurtigst tid vinder.
aug 2010
Følger: 68 Følgere: 64 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 22
Stævnehjælp!:)