{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Mundkurv eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Okay altså. Stjarni havde simpelthen tabt sig så flot hen over vinteren, og var faktisk blevet rigtig flot at se på! Nu er vi så begyndt på stribegræs, og bom sagde det. Så blev han næsten lige så fed som han var da jeg fik ham. Han får stortset ingenting at æde, andet end de vitaminer han skal have, og en gulerod nogle gange om ugen. Jeg prøver virkelig at træne ham, ved at ride, men desværre har han store problemer på den ene langside. Jeg træner den hvergang vi træner bane, men vi er stadig ikke kommet så langt at vi kan trave på den. Kun skridte. Derfor gør det det også svært at trave meget. Ture er også helt udelukket, da han er for livsfarlig på ture, da han er bange og nervøs. Det går heller ikke sammen med andre. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. For jeg syntes selv det bliver kedeligt med bane ridning for tit, og det tror jeg nu også han syntes.. Jeg longere ham i alle gangarter, men igen bliver han udmattet, og svedig, og er nærmest helt død efter 10 min. Hvad mener i jeg skal gøre? Skal jeg anskaffe en mundkurv eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv eller hvad?
Kommentér på:
Mundkurv eller hvad?

Annonce