{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

At finde det rigtige bid. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg fik for ikke så lang tid siden min nye dressurhest hjem, og vi skal nu til at have fundet det rigtige bid, da vi igår opdaget at det vi fik med til hende var skævt. Ikke bare lidt, men meget! Næsten 2 cm skævt/for langt i den ene side! Så kan man sgu' godt forstå at hesten var skæv og ikke var vild med at blive bøjet af til den ene side.

P.g.a dette er hun nu begyndt at åbne munden, og hun åbner den ikke bare lidt, men meget. Det er ikke så slemt når du begynder at arbejde med hende, men når hun f.eks. bare står stille med løs tøjle begynder hun straks at klabre tænder. Vi vil derfor gerne vide hvordan vi kan gøre det bedre, andet end at lære hende at det ikke gør ondt at have bid i munden, og hvilket bid i ville anbefale. Det er allerede besluttet det skal være et sprenger, men har brug for at vide hvilken model i tror der ville være bedst. Hun har prøvet et normalt 3 delt og fungere godt på det, men her klapre hun stadig lidt, dog er det næsten minimalt ifth. på det 2 delte muffebid, som vi fik med.
NEJ det er ikke en idé at springe ud i det bidløse da jeg rider dressurstævner, og ja hun er tjekket i hoved og røv, og tandlægen sagde at hun havde fine tænder og der ikke var noget at bekymre sig om. Det er højst sandsynligt blot grundet biddet. (Som hun kun har gået med i 14 dage, da hun hos sælger gik med et andet, hvilket vi ikke fik med til hende)

- Kao

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At finde det rigtige bid.
Kommentér på:
At finde det rigtige bid.

Annonce