28. jun 2012 Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 318
Pony syg efter bedøvelse :( {{forumTopicSubject}}
Den 11 Maj sent om aften bryd Alfa ud af sin boks og gik i foderet, jeg ringet til dyrlægen og hun kom ud og skyllet hendes mad, gav olie og kul.
Hun blev bedøvet da slangen skulle ned i maven og dyrlægen måtte flere gange stikke før hun fik fat i en blodåre.
Den 13 Maj stod Alfa så med feber og en kæmpe bule på halsen i venstre side. Igen blev Dr. Dyr tilkaldt og hun fik nogen mod feber og smærter også ellers på en pencilinkur og smærtestilledene. Efter nogen dage kvikket hun en hel del op og blev igen "frække" Alfa. Vi har gået en hel del tur med hende da hun pt. ikke skal rides før hun er helt frisk.
Hun har gået på fold fra morgen til 21-22 tiden hver dag sammen med sin flok og er da også mere frisk en den første dag og bulen er 1/3 del af start størrelse nu, men hun er bare stadig ikke helt kvik
Igår fik hun intet smærtestilledene da hun ikke virket øm mere, men idag var det en noget øv pony jeg kom ud til her til aften Jeg startet hende igen op på smærtestilleden selvfølgelig og hun får også stadig sin pencilin, men det er sidste dag imorgen med pencilin...
Dyrlægen ringet idag for at spørger hvordan det gik og jeg forklaret jo som det var at hun er mere kvik, men ikke frisk, han ringer igen fredag hvis jeg ikke har ringet inden.
Her til aften har hun 38 i tempratur, ikke meget højer end de andre dage jeg har taget den, men hun virker bare lidt mere øv idag end i går...
Er der andre der har prøvet at deres heste er blivet syge efter bedøvelse? eller har en viden om dette?
Ville gerne vide om nogen kan fortælle mig hvor længe dette forløb kan tage før hun igen er den skønne pony vi kender så godt...
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 50 Emner: 16 Svar: 82
jun 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 318
jun 2012
jun 2012
Pony syg efter bedøvelse :(