{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Når man finder ud af at man kender Lukas Graham. {{forumTopicSubject}}

Oh god why. Kender i det når man bare er dum?

Altså jeg er typen som gerne lytter til musik fra nogle kunstnere og bl.a Lukas Graham. Meeen jeg ser aldrig hvordan sangerne ser ud. Jeg ved f.eks kun hvordan Justin Bieber eller Shakira osv ser ud pga tv. Men folk som Lukas Graham eller lign har jeg aldrig lige set på tysk tv som er det eneste jeg ser.

Nu sidder jeg og taler med mine venner om Tønder Festival og at jeg bare skal derhen forsi Lukas kommer og det helt fra usa.

De sidder lidt og glor på mig og siger så øh Jasmin han er sku da dansker? Nå for den ok. Men alligevel. Og så siger min anden ven at han ikke forstår hvorfor jeg den gang for nogle år siden ikke engang snakkede rigtig med ham og nu lytter jeg hans musik.

Jeg tænkte bare what? Hvis jeg kunne tale med ham havde jeg skj da gjordt det. De begynder så at grine og siger så 'Jasmin vi har sku da festet med ham og du stod og talte lidt med ham osv ? Han har da stået og sunget på gaden her flere gange før han blev rigtig kendt?'

Boom så googlede jeg ham og for fanen da det var ham. Oh my god. Jeg har talt og drukket med den dreng og nu lytter jeg hans musik og anede ikke hvem han var.

OG at han var babyen i krummerne vidste jeg sku da heller ikke altså.

Hvorfor blev jeg ikke bedste venner med ham dengang. Hvorfooor.....

Og ja jeg føler mig dum smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man finder ud af at man kender Lukas Graham.
Kommentér på:
Når man finder ud af at man kender Lukas Graham.

Annonce