{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læderridestøvler
  • JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #1   13. maj 2013 Du kan som du første prøve at få dem blokket hos en skomager, hvis det ikke virker kan han eller en anden læder kyndig syg en elastik kile eller lynlås i smiley bare sørg for den sidder så den ikke gnaver dig, eller ødelægger sadlen smiley

• #2   13. maj 2013 tak for det hurtigt svar, vil prøve at tage ud og snakke med vores skomager her i næste uge engang så smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #3   13. maj 2013 Så lidt. Held og lykke med det smiley

• #4   13. maj 2013 Havde samme problem med mine de gamle og fik dem først blokket. Det virkede rigtig fint, Men da jeg ikke brugte dem en vinter trak de sig samme igen...

Man kan nemt få en lynlås i og jeg mener den giver 1,5 cm, jeg kan dog ikke huske det. Jeg valgte af få syet en kile i, da jeg personligt ikke bryder mig om lynlåse. Det blev et flot resultat og støvlerne var til at komme i igen.

• #6   13. maj 2013 At få blokket et par støvler betyder enlig bare at få dem udvidet smiley

- Jeg har aldrig fået nogle ridestøvler blokket, men jeg har fået sat et elestik i
    en støvle fra oven af og 10-15 cm. ned i støvlen.

Så har jeg fået sat lynlås i, hvilket i mine øjne er det nemmeste, og så bare få sat lynlåsen i foran i støvlen, og IKKE bagi. Pris 350 hos hende jeg bruger.

Ellers ved jeg man også skal få syet ekstra læder bagpå støvlerne, det har jeg en gang købt en støvle der var gjort sådan på.

Som du nok kan høre er mulighederne mange smiley

Kommentér på:
læderridestøvler

Annonce