{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

1 årig plag :) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg købte i lørdags et 1 årig plag og havde lige nogle spørgsmål til noget træning smiley

1. Hvordan vænner man hende til at gå tur? hun hidser sig op når hun kommer ud for stalden, i starten var det staldgangen, men det har hun hurtigt vænnet sig til.

2. Hvilke hms ting kan man evt lave med hende? indtil videre har vi lavet noget med flagrende plastik og fået hende til at gå på det, men har jo massere af tid til at lære hende det forskellige smiley

3. Hvordan kan man indøve diverse signaler fra jorden evt? smiley

Det er ikke for at for haste mig med hende eller noget, det er bare for gøre vi kan lave noget forskelligt smiley Hun mister jo hurtigt koncentrationen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 årig plag :)
  • #1   10. maj 2013 1. Du går bare afsted i små bider. Alt nyt er meget trættende for en baby, så tag det med ro og nøjes i starten med et par 100 m frem og så tilbage.

2. Jeg fik min som komplet rå da han var 1. Så jeg lærte først og fremmest ting som gå, stå og bakke. Gå pænt ved siden af mig, løfte hove osv. (Selvfølgelig kan han stadig ikke alt perfekt han var jo komplet rå)
    Så har jeg haft underlag på ham, leget med bold, gået ture, osv osv osv.

3. Ligesom ved alle andre heste smiley Når den går kan du sige *og skridte*, når den skal stå siger du f.eks *og rooooo * eller lign. Så kommer det helt af sig selv, jeg kan stemme styre mine i f.eks longering pga det smiley

• #2   10. maj 2013 Lån evt. nogle bøger på biblioteket, det har jeg gjort, da jeg liiiige lavede et impulskøb, der vil noget x3

- Kom sådan liiige til at købe en 2-års pintohoppe, men det er jo noget alle gør x3

Og har også meldt mig ind i en gruppe herinde, mener den hedder "vi med føl og plage"

• #4   10. maj 2013 Det er vigtig at du tænker på at de bliver utålmodig rigtig hurtig !
    Jeg købte selv en 1 års og havde meget besvær med hende :o)
    Du skal træne i bider og ikke for meget, og slet ikke forlange meget af hende.
    et kvarter af gangen og så ros hende så meget som du kan, og altid give hende nogen godbider :o)

Kommentér på:
1 årig plag :)

Annonce