894 visninger
|
Oprettet:
lidt for tyk 1 årig plag??? :/ {{forumTopicSubject}}
Ja vares lille blandings shetter plag er blevet liidt rund, faktisk lidt for meget synes jeg:/
Hun går sammen med sin mor om dagen, men om natten har hun sin egen boks:) Vi har ikke mulighed for at skille dem mere ad:(
Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle gode råd? (hun for næsten ingen foder!)
Og om man må træne med hende på den måde at man får hende til at løbe rundt om sig i træningsringen (eller havd vi nu skal kalde den)??
Kh. Camilla
nov 2007
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 280
ja hun kan trækkes med og så videre, men mår man godt få hende til at løbe rundt om sig på den måde eller er det for tidligt?
maj 2005
Følger: 181 Følgere: 122 Heste: 52 Emner: 26 Svar: 143
Min 1 års Welsh Mountain plag er også for tyk og hun skal til show næste weekend.
Vi har gået og gået og gået, desværre ligger det nok i generne, hendes mor er også meget tyk.
nov 2007
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 280
Vores mark har næsten ingen græs det er dødt meget af det her i vinters så det får hun ikke for meget af:)
hun er rund ja, men ikke fed Jeg er bare bange for at det skal påvirke hende når hun vokser hvis hun bliver tykkere
feb 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 37
Det er osse vigtig at de bevæger sig meget, da de kan vokse skævt hvis musklerne ikke blir brugt nok.. Syntes helt sikkert osse en makker på samme alder lyder som en mulighed og så hvis det er muligt for dig at fravænne den fra moren.
Min havde meget energi og jeg tænkte meget over hvordan jeg kunne aktivere hende nok. Det kom af sig selv, da hun kom på døgnfold og ikke havde de der lange pauser i boksen mere.
okt 2008
Følger: 89 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 54 Svar: 511
Men jeg kunne ikke være mere enig med Nadja og Lotte..
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 12 Emner: 40 Svar: 651
gå nogle ture med den det sundt og den dør ikk af at vænne sig til at tingene udenfor hegnet ikke er farligt, forstå mig ret
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 40 Svar: 311
lidt for tyk 1 årig plag??? :/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside