Den der følelse... {{forumTopicSubject}}
Uhh, kender I den der følelse man får lige inden noget går galt!? Hvordan det virker helt urealistisk og hjernen bare går i sort.
Sådan havde jeg det idag, heldigvis gik det ikke helt galt.
Jeg red undervisning på Kasper idag. Han har i forvejen en tendens til at snuble, blandt andet fordi han har fokus på alt andet end mig og ham selv ((;) og så tvivler jeg han selv ved hvor mange ben han har
Men da vi så kommer travende ud af det ene hjørne tror jeg at jeg kommer til at skubbe ham ud af balance eller også er han bare lige så fummelfodet som han plejer, men han snubler så og kommer helt ned på knæene hvor han er tæt på at snuble rundt men heldigvis kommer op igen uden nogen skade er sket, andet end vi begge var lidt rystede.
Men de der 5 sekunder, var godt nok skræmmende! Det ene øjeblik går det godt og stille og roligt og det næste kan jeg kun se et par gule knæ og jorden der kommer nærmere oO
Andre der har prøvet noget lignende, både hesterelateret og andet
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Snublende ponyer, ARGH, de er til at få dårlige nerver af -.-
Maja var samme omgang, hun gik og tullede også glemte hun ret meget om hvor hun satte fødderne også snubler man altså.
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
Det føltes som flere minutter førend jeg ser hesten lande en meter til venstre for mig.
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 640
Så har jeg prøvet at komme i en rigtig jordegalop, hvor hesten styrter, slår en kolbøtte og lander på mig av. Heldigvis var det en blød mark vi styrtede ind på, og ikke den meget hårde markvej
Den der følelse...