347 visninger
|
Oprettet:
Kender I den der følelse... {{forumTopicSubject}}
... at man bare må fortælle gud og hver mand, hvor over-super-smækker-lækker-dejlig ens hest er??? Og hvor dyyyyygtig den er, så snart den gør det mindste???
Sådan har jeg det med min Falle... alt, hvad han gør, er simpelthen vidunderligt fantastisk, og jeg kan slet ikke få nok af ham. Det er næsten, som at være forelsket. *gg* Og jeg har bare hele tiden sådan en lyst til at fortælle hele verden, hvor pragtfuld og skøn en hest, jeg har, og hvor dygtig han er til alting, selv om han stadig kun er en lille føllebaby.
Det er faktisk lidt ligesom mødre med deres små børn, tror jeg...
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Det er såååååå såååå SÅ lækkert :D:D ..
Dygtige heste vi har, min var os bare amazing i dag !!
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Men dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der er så "fjollet" med min hest. Nu er han selvfølgelig også ny endnu og alt det der... men jeg er bare SÅ vild med ham og var det fra første øjeblik, jeg mødte ham. Uanset hvad, han gør - om han så er krop umulig og fuld af drengestreger - så er han bare vidunderlig. Dejlig følelse.
Men de fleste, jeg kender, synes jeg er tosset. *GG*
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.017
Men har man ikke altid en hest eller to, som bare er de bedste? Synes mine ungheste er ved at være nogle pæne individer - og dte har de altså ikke altid været, så lidt realistisk er jeg stadig!
Men det er kun skønt, at vi er så forelsket i dem!
Kender I den der følelse...