{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på gigt eller hvad
  • #2   27. apr 2013 jeg ved ikke om det kan være en sygdom men Min pony gør det samme og jeg gav ham bare en masse bom-træning smiley (ca 15 travbomme hen af lang siden)

Øv en masse travbomme hen af langsiden så den får noget benløft smiley

Hvis dette ikke hjælper så overvej om du måske er for tung til ponyen?

HVis du ikke er for tung eller det bare er på grund af den ikke løfter benene... ja så ved jeg ikke hvad du skal gøre smiley men travbommene hjalp på min pony smiley smiley

• #3   27. apr 2013 Min powny har spat og det kunne jeg se bla ved at hans bagben "ikke helt kunne følge med". Jeg ville få dyrlægen ud og kigge på hesten - så er man på den sikre side. Der behøver jo ikke betyde noget - i en alder af 15 år er det vel også okay at begynde og blive en smule stiv i kroppen smiley

Anyways jeg fik i hvert fald dyrlægen ud da det var min og det viste sig jo at være med god grund... Han har det dog rigtig fint i dag, tager hensyn til ham, men han er velfungerende og glad, det må jo være hovedsagen smiley

• #4   27. apr 2013 Jeg tror ikke jeg er for tung hun er 144,5 cm og vejer 350 kg jeg er selv 162 cm 13 år og vejer 42 kg så syntes i jeg er for tung? Det begyndte først her i sidste uge smiley

• #5   28. apr 2013 Nej du er ikke for tung så - langt fra smiley
    Hvis det er kommet pludseligt ville jeg helt sikkert få hesten tjekket - gerne af en dyrlæge som kan lave kiropraktik. Det kan være noget i lænden så - et krumspring eller ligende på folden som har sat sig som spændinger. Gigt udvikler sig over tid - hvis det er noget i knoglerne kan det komme fra dag til dag smiley

• #6   28. apr 2013 Okay tak hun har haft kiropraktor før fordi hun hang i den ene side og var total skæv smiley jeg tror vi tager og ringer til dyrlægen smiley

• #7   29. apr 2013 Der kan stadig hurtigt ske noget - men rigti god ide at ringe til dyrlægen smiley

Kommentér på:
Tegn på gigt eller hvad

Annonce