Sikke et tilbud.. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige nu med en underlig fornemmelse i maven.
Har lige snakket med min veninde, først pr. sms og derefter tlf, da hun ringede op.
Hun skrev tidligere at hun overvejede at hvis hun f.eks. skulle ud at rejse her til sommer og (hvad jeg forstod) arbejde nede i en salgsstald i Schweiz, så vil hun gerne forære os hendes hest
Jeg synes godt nok det er noget af en tillids erklærring, og er selvfølgelig glad for at hun har så meget tillid til os, at hun gerne vil forære os hende
Hun sagde at hvis vi ikke kan tage hende, og hun skal rejse ud i verden, så lader hun hellere hesten få fred, da Jessie (hesten), ikke har haft det så godt, og er derfor en hest man skal tage hensyn til.
Der er stadig over ½ år før det skulle blive aktuelt, og jeg må da indrømme at det at skulle have hest igen tiltaler mig, men jeg ved bestemt ikke om vi har til det i hverdagen, men det vil da blive overvejet grundigt.
sep 2005
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 86 Svar: 796
Dejligt at have en veninde man stoler så meget på !
Synes også der er fedt af dig, at du overvejer om du har tid til den, så du ikke bare tager imod den, og så efter en måned finder ud af at du ikke rigtig har tid til den !
jun 2006
Følger: 119 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 555 Svar: 3.489
Sikke et tilbud..