{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

HJÆLP- Min hest er retarderet!!! {{forumTopicSubject}}

^^ Overskriften virker måske lidt voldsom, men hold nu fast det er ikke mange hjerneceller der er på arbejde hos ponyen for tiden! Ö

Min normalt meget lærenemme pony har simpelthen bestemt sig for, at han ikke kan drikke af sin vandkop mere, hvilket er temmelig irriterende, når han har kunne det i alle hans 4 leveår!

Da jeg fik ham drak han fint af vandkoppen, men så frøs den pga. kulden og jeg gav ham en spand.. Den er han så blevet MEGET glad for, fordi det jo er lettere..,

Han nægter at drikke af vandkoppen, MEDMINDRE at jeg står og trykker på den så vandet løber.. Så drikker han med glæde! smiley

Har prøvet alt synes jeg. Har lagt mad og gulerødder i. Sukkervand, saftevand, ja alt muligt, der kunne få ham til at tage hovedet ned og trykke på den Sk*** kop!

Som sagt så vil han hjertens gerne drikke, men kun hvis jeg fylder den for ham. Jeg kan seriøst stå og trykke hans mule ind på den så der kommer vand ud, men så snart den er tom og jeg letter trykket. Ja så kigger han bare dumt på mig, til jeg fylder den igen!! ARGH

Han er altså ikke bange for den, bare meget meget stædig, fjollet eller ja, retarderet smiley
Giver snart op-_-'

Nogle geniale tricks?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP- Min hest er retarderet!!!
Kommentér på:
HJÆLP- Min hest er retarderet!!!

Annonce