{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Han søger hen til mig.. {{forumTopicSubject}}

Well. En 10 årig pige er begyndt at ride Stjarni, mens jeg er derude, i stedet for jeg har part på ham. Det er veldig dejligt, undtagen når han selv skal ride. Han bliver ved(!) med at søge hen til mig. Og han er ikke til at få væk! Han bliver så stiv i hele halsen, og fuldkommen stædig. Han skal bare hen til mig. Han har aldrig fået en guffer ude på ridebanen, og søger heller ikke i lommerne på en, eller napper. Jeg er faktisk stoppet med at give ham godbidder. Det er helt det samme når hun skal lave volter. Jeg står ude fra ridebanen, hun rider en halv volte, også bliver han bare stiv i halsen, og fiser hen til mig. Heldigvis lykkedes det os, og hun fik redet et par volter, stoppet ham, og redet ham dirkete forbi mig. Men han holder stadig øje med mig, og man kan virkelig se at hans øje drejer sig hen mod mig, når han rider forbi mig. Hvad er der galt?

Han har været kasteboldt, og vi har fået knyttet os et rigtig godt bånd. Han har rigtig svært ved at give tillid til andre mennesker, og det har taget noget tid for at finde en part til ham. Han er lidt af en speciel hest..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han søger hen til mig..
Kommentér på:
Han søger hen til mig..

Annonce