{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

hvorfor gjorde han sådan? {{forumTopicSubject}}

Heej folkens

nu er jeg jo ude hver morgen for at fodre mine to hypper, og lukke dem ud, men i dag var Santos underlig smiley
her er en kort version af hvad han gjorde

jeg skulle fodre ham her til morgen, men han går ikke engang hen til sin madskål, men står i den anden ende af boksen... jeg prøver så at vise han fodret men han vil ikke hen til truget, jeg giver ham så en lille håndful i håb om han vil begýnde at spise så, og det gør han også. som im ingenting var sket! han går så væk fra truget efter 3 4 mundfulder hvor jeg må bede ham gå tilbage til truget, han spiser igen som om ingenting er sket. jeg går ud af boksen så han kan få sin mad i fred, lidt efter jeg er gået ud blver hans lem stiv og lægger HELT oppe under maven på ham! han begynder sp at krumme ryg og trække sine ben lindt under sig selv, som om han bedækker en hoppe eller noget, han spiser SAMTID med han gør det...

den eneste grund jeg kan finde er at homonerne er kommet, men han var MEGET stille ved ikke lige hvad fanden der skete for det, tænderne er jo ikke skyld i det med at han forsøgte at bekække sin egen mave... og han spiste som om ingenting var galt samtidig...

er der nogen der kunne have et svar på hvorfor han gjorde sådan ? jeg søger lidt svar for at få ro i kroppen...

OBS det skal lige siges at han både have drikket og spist i løbet af natten (wrap) men ikke i lige så store mængder og han virkede ikke til at være udvilet som om han har været rask løs hele natten smiley

MVH Nichole

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gjorde han sådan?
Kommentér på:
hvorfor gjorde han sådan?

Annonce