hvorfor gjorde han sådan? {{forumTopicSubject}}
Heej folkens
nu er jeg jo ude hver morgen for at fodre mine to hypper, og lukke dem ud, men i dag var Santos underlig
her er en kort version af hvad han gjorde
jeg skulle fodre ham her til morgen, men han går ikke engang hen til sin madskål, men står i den anden ende af boksen... jeg prøver så at vise han fodret men han vil ikke hen til truget, jeg giver ham så en lille håndful i håb om han vil begýnde at spise så, og det gør han også. som im ingenting var sket! han går så væk fra truget efter 3 4 mundfulder hvor jeg må bede ham gå tilbage til truget, han spiser igen som om ingenting er sket. jeg går ud af boksen så han kan få sin mad i fred, lidt efter jeg er gået ud blver hans lem stiv og lægger HELT oppe under maven på ham! han begynder sp at krumme ryg og trække sine ben lindt under sig selv, som om han bedækker en hoppe eller noget, han spiser SAMTID med han gør det...
den eneste grund jeg kan finde er at homonerne er kommet, men han var MEGET stille ved ikke lige hvad fanden der skete for det, tænderne er jo ikke skyld i det med at han forsøgte at bekække sin egen mave... og han spiste som om ingenting var galt samtidig...
er der nogen der kunne have et svar på hvorfor han gjorde sådan ? jeg søger lidt svar for at få ro i kroppen...
OBS det skal lige siges at han både have drikket og spist i løbet af natten (wrap) men ikke i lige så store mængder og han virkede ikke til at være udvilet som om han har været rask løs hele natten
MVH Nichole
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Bare et bud
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
sep 2009
Det gjorde jeg da min hest kom slæbende med benet, men stod normalt, ikke viste tegn på smerter og gik fint da jeg fandt mad til den. Der mente de var en knæskalslåsning, og sagde at dyrlæge da kun var nødvendig hvis det blev ved med at låse og for min sjælefredsskyld.
Hellere et opkald for meget end for lidt.
sep 2009
aug 2007
Følger: 274 Følgere: 272 Heste: 15 Emner: 8 Svar: 667
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
hvorfor gjorde han sådan?