29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Øv hvorfor kan jeg ikke købe {{forumTopicSubject}}
Øv øv har lige hørt fra den nye ejer af min tidligere hest Emma, hun overvejer meget at sælge da det ikke rigtig fungere med dem..
Emma er/var min heste soulmate og jeg fortryder så bitterligt at jeg solgte hende, men følte ikke jeg kunne give hende nok + jeg ikke kunne finde ordentlig opstaldning..
Et par måneder efter ændrede tingene sig selvfølgelig men der var det jo for sent.. Men den gang tænkte jeg når bare hun har det godt hos den nye ejer.. Nu frygter jeg hvor hun kan ende, da hun kan være en speciel hest, hun er meget kærlig og dejlig men også enormt lærenem og stærk og hun lære derfor også rigtig hurtig unoder og kan i de forkerte hænder let blive "for meget" eller direkte farlig..
Jeg vil så gerne have hende tilbage, men har jo min 1 års plag nu og har ikke råd til 2.. Ville gerne "bytte" min plag for at få Emma igen, men jeg ved også at en 1 års plag er svær at sælge, især som markedet er nu
Åh hvor er jeg bare ked lige nu
nov 2010
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 181 Svar: 1.135
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
Det handler vel om hvad du allerhelst vil: sælge din plag utrolig billigt, så det formentlig går hurtigt med et salg, dog måske med tab af penge og købe Emma tilbage. Eller beholde plagen..
Der er self ingen garanti for at salget vil gå hurtigt selvom hesten er sat billigt.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Din plag er en fjordhest med tavle, de er ok at afsætte - hvis prisen ikke er for voldsomt og der er billeder der matcher til :o).
Havde det været en uden tavle eller blanding så havde den være svære vil jeg mene.
nov 2003
JH: Problemet er bare jeg ikke ligefrem er rig, så hvis jeg nærmest forære plagen væk ville jeg ikke have pengene til at købe Emma..
Krikken: Emma er jo også fjordhest med tavle, og hun var ikke nem at sælge.. Så ved ikke hvor nemt det ville være da plage oftest er sværere..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Beklager hvis du bliver såret; hun var heller ikke den helt sporty type også tror jeg måske noget video af ridning, bedre billeder og tror også det at hendes form i dressur var så åben ikke tiltalte en stævne rytter. ( ved godt du er til remonte mm. men bare hvis man kigger fra et generelt marked ). Så hun tiltalte nok mest en skovtursrytter :o).
Men ja, det er svært at sælge; men en pris der matcher billederne og video gør meget. Samt en god annonce. Desværre på de 3 ting alt for mange fejler og undre sig over hvorfor hesten ikke bliver solgt :o)
nov 2003
Da hun var ude af form og jeg ikke kunne ride pga skade ja så var nye billeder og film jo desværre ikke lige til og nej hun var af samme grund heller ikke helt aldersvarende uddannet, alt sammen noget der trak ned+ hun ikke var helt nem.. Men syntes stadig jeg måtte gå under værdi pga markedet.. Og markedet er jo stadig nede og plage har aldrig været nemt..
nov 2003
Øv hvorfor kan jeg ikke købe