{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Hjemme eller opstaldet? {{forumTopicSubject}}

Ja, emnet går lidt ud på om i helst vil have jeres hest opstaldet eller hjemme?
Har i den hjemme nu?
Har i den opstaldet?
Hvad vil i aller helst hvis i selv kunne vælge?

Jeg har selv mine heste hjemme og syntes det er heeelt vildt hyggeligt, somme tider mangler jeg bare lidt rideveninderne smiley

Kom med jeres meninger og svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme eller opstaldet?
  • #2   30. mar 2013 Har dem opstaldt. Men ville allerhelst have dem hjemme, så er det mine regler og det er mig der bestemmer hvor meget wrap og foldtid de skal have smiley
    Men vil nok også savne alle veninder i stalden smiley

• #4   30. mar 2013 Jeg har min opstaldet på et lille privat sted, skulle det være mere optimalt skulle det være mere tæt på, kunne dog ikke tænke mig at have hende hjemme, da jeg så er meget bundet af at skulle ud og fodre morgen og aften f.eks. smiley

• #5   30. mar 2013 Jeg har min opstaldet et sted 1½ km fra mig, og det er egentlig også fint nok, men det kunne alligevel være fedt og hyggeligt, bare at kunne tage ud til sin hest, når man vågner, eller et andet tispunkt, istedet for at skulle cykle, køre. :3

• #6   30. mar 2013 Jeg kan sige det er hårdt at have dem hjemme! Man står selv for alt. min mor fodre godt nok om morgenen men jeg lukker dem selv ud og hvis min mor er ude at rejse passer jeg dem selv! Men samtidigt er det super hyggeligt og man lærer utroligt meget ved det smiley

• #7   30. mar 2013 Vinteren er frygtelig når man har dem hjemme, vandet fryser og hvis man ikke har ridehal kan man ikke ride:((( Men ja det er dejligt at have dem hjemme!:)

• #8   30. mar 2013 Simone kan du ikke selv bestemme hvor meget wrap din hest må få?

• #9   30. mar 2013 Har dem der hjemme smiley det super rart! Du kan altid gå ud og kigge til dem

• #10   31. mar 2013 Stald Zederkof: Ja hold da op det lyder nemt om vinteren for dig! Vi er flyttet til en gård uden stald hvor der var mulighed for ridehal. vi skulle så bygge en stald men nu er vi kommet der til at der lige mangler en lille slat penge så lige nu står hestene i rigtige gode bokse med skydelåger inde i hallen der skal blive til ridehal og der fryser vandet RIGTIG hurtigt. Jeg er desværre heller ikke så heldig at have drænet ridebane som dig. men når vi ikke kan ride plejer vi at køre til rideklubben men der bliver rigtig meget køren frem og tilbage. jeg kan godt se det med tøsefnideren, det må være frygteligt at have det på en klub! smiley

• #11   1. apr 2013 Jeg har dem hjemme, og elsker det! Ville absolut i vælge opstaldning fra, hvis jeg stod med valget og det var frit smiley
    Det eneste jeg "mangler" er en ridebane og især en hal - ridebane regner jeg med at skulle lave til sommer smiley
    Selv at flytte møgbunke, som jeg brugte et par timer på i går, har jeg det fint med! smiley
    Vi har hestene i løsdrift, med en boks i den ene ende af stalden. Stalden er lavet så den resterende del (altså løsdriften) kan laves om til to bokse og en staldgang med plads til to heste, eller tre bokse og staldgang, hvor der kun er plads til udstyr mv smiley
    Man kan også gøre, så der er to bokse (alt i alt) og en staldgang, eller tre bokse og den der del til div udstyr, samt at der kan komme to ponyer ind i løsdriften. Så har mange gode muligheder ellers smiley

• #12   1. apr 2013 Stald zederkorf: ja det bliver simpelthen så koldt i de haller!!:)
    Hønsemusen: hold da op det var mange muligheder ja!:)

Kommentér på:
Hjemme eller opstaldet?

Annonce