{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af opstaldningssted
  • #1   27. mar 2013 Nu er det ikke fordi, jeg skal finde opstaldning nu og her. Men hvis jeg havde min egen hest, ville jeg kigge rigtig meget efter, om det lå tæt på mit eget hus. Jeg bryder mig ikke om at bruge meget tid på transport hver dag - året rundt.

    Rare og venlige mennesker samt god stemning på stedet er også et must!


  • #3   27. mar 2013 Med hende jeg har nu vægter jeg et sted der ikke er alt for stort - altså ingen rideskole, og det fordi hun stresser, hvis ikke hun kan få noget ro og dernæst er hun ikke en særlig god børnehest idet hun er en smule bokssur og ikke gider folk der står udenfor hendes boks og ex snakker.
    Der udover skal der være masser af foldtid og rig mulighed for hø inde som ude. Ikke at det behøver at være ad libitum, men at der i hvert fald bliver givet nok i forhold til hestens behov flere gange om dagen og specielt på evt jordfolde.
    Staldens størrelse er ikke det væsentlige for mig, så længe hesten kommer meget ud. Der hvor min står nu, kan hun nå loftet med ørene, men er ikke generet af det.
    Der behøver ikke nødvendigvis være bane/ridehus på stedet, men gerne i nærheden og også gerne mulighed for turridning væk fra trafikerede veje.
    Foder er heller ikke alt afgørende - det kan jeg altid selv skaffe smiley Jeg ser dog gerne at der er hø og halm med prisen, da jeg ikke har samme mulighed for at skaffe det og slet ikke at opbevare det.
    For mit vedkommende gør prisen også en smule, da jeg er studerende og ikke har råd til at give 2000-2500 md

    Og ellers at det er et sted der passer godt på min hest og hun trives der smiley


  • #4   27. mar 2013 Jeg er ligeglad om det er et kæmpe luksus sted, eller en lille halvfærdig gård..

    Min hest skal bare stå et godt og trykt sted, hvor ejeren af stedet er lige så gode ved dem, som det var deres børn.
    Størrelse på boksen er bare de kan vende og dreje og ligge ned, forventer ikke en fole boks eller en løbebane smiley
    Foder, vil jeg typisk selv købe med lade ejeren af stedet fodre smiley

    Ridebane er et must men ikke nødvendigvis på stedet.. Men det kunne jo være dejligt smiley


  • #5   27. mar 2013 Ville vælge et sted hvor hestens velfærd var i fokus! Et sted hvor min dreng har mulighed for at komme ud hver dag i alle dagens lyse timer. Af faciliteter ville jeg fortrække et sted med ridehus så der er mulighed for at ride året rundt. Og sidst men ikke mindst prisen! Skulle jo også gerne kunne betale opstaldning hver måned smiley
    -Altså, alt ialt det sted vi står opstaldet nu smiley


  • #6   27. mar 2013 Foldtid og strøfoder har absolut første prioritet for mig.
    Derefter kommer at jeg gerne vil kunne ride tur (er ikke kræsen, bare alt andet end en lang lige landevej), der skal være en okay god bane og det skal helst være i cykelafstand til mig (max 5-6 km. hver vej)


  • #7   27. mar 2013 INGEN små vinter folde
    INGEN muder
    Fri adgang til Wrap på fold og i stald

    Stor boks, med træpiller


Kommentér på:
valg af opstaldningssted

Annonce