Hestehandler/salgsstald {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg er på udkig efter en hest (og nej dette er ikke en annonce), men jeg er godt nok kørt lidt fast synes jeg. Vi har været ude og kigge ved JM Horses og ved Horsetrading ApS (tidligere Stald Hasselholt). Og så har vi et par andre aftaler ved nogle private og ved Himmerlands Hingstecenter.
Men kender i nogle andre salgsstalde, gerne i jylland, og så tæt på nordjylland som muligt. For jeg kan ikke rigtig komme på andre, og jeg kigger heste på ridehesten og andre hjemmesider HVER dag og det er jo bare det samme der kommer frem -.-
Jeg søger en springhest så dressur salgsstalde er ret ligegyldige, medmindre de har et kæmpe springtalent selvfølgelig ;)))
Men hvis i kan komme i tanke om nogle flere stalde eller hestehandlere må i gerne sige til.
Ville også godt høre hvilke stalde i har gode erfaringer med og hvilke i har knap så gode erfaringer med
feb 2009
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 4 Emner: 75 Svar: 508
Pthybo.dk
Han har super lækre heste, men husk at prutte med prisen, da han altid sætter hestene lidt højere end deres værdi
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
Men ellers ja, prøv Per Thybo
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.229
Det SKAL absolut heller ikke være hestehandler, men hvis jeg skriver at jeg søger hest, så i kan bare skrive hvis i har en, så er det jo en annonce, så lagde en anden strategi med at spørge efter hestehandlere/salgstalde. Desuden har jeg en annonce, så der kan de private henvende sig
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
Så jeg gjorde det at jeg viste hvor mange penge jeg kunne bruge og at hesten skulle være 4-8 år, kunne både dressur og spring da jeg rider military.
Jeg startede fra en ende af med de heste der passede på min søgning og ringede på dem og spurgt mere ind til dem da et godt hoved er meget vigtigt for mig og andre ting.
Efter dette havde jeg 4 heste tilbage som jeg ville ud og se og sjovt nok så var den først også den bedst.
Der er også jumping.dk Dennis er super dygtigt og god og ærlig til at fortælle om han har en hest til dig men prisen starter ved omkring de 30.000kr. Så har du mindre så er det ikke et sted for dig at tag hen.
dec 2005
Følger: 113 Følgere: 115 Heste: 3 Emner: 253 Svar: 1.964
http://katrinelund.dk/?DK/Salgsheste/Salgsheste.aspx
maj 2010
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 617
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 439
Hestehandler/salgsstald