Min historie om heste... Enjoy.. {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg vil fortælle min fortid omkring mine andre ponyer igennem en novelle. Jeg er "Tonja/hun" Eller hvad man siger, jeg er personen der bliver skrevet om. Hvis folk støtter op om det, lægger jeg lidt ud hver dag
Den lille pige på blot halvandet år sad trodsigt på sin mors arm. Hendes mor var ved at udpege de to nye ponyer der skulle slutte sig til familien. Pigens storebror red også, Troels hed han. De fandt hurtigt den lille sorte ponyvallak, Firebird, som blev omnavnet til Valle. Moren så nu på en hvid shetandspony. De nye ponyer var fundet.
Pigen blev ældre og red nu selv rundt på den hvide shetlandspony, Tulle siden hun var 2 år. Hun skridtede rundt i gårdspladsen.
Da pigen blev ældre besluttede hendes storebror at lægge ridningen på hylden, Valle skulle overdrages til familiens yngste medlem på det tidspunkt var det pigen. Han lagde en seddel hvor der stod "Jeg overdrager Valle til dig" I en popcornspakke og pakkede den ind før den blev lagt ind under juletræet. Da pigen åbnede pakken og læste sedlen sad hun bare helt stum. Hun var helt mundlam. Hendes storebror så på hende før han smilte og sagde; "Det er min julegave til dig" Pigen krammede sin storebror. "TAK!" Råbte hun nærmest før hun så på sedlen igen. En ny pony at gå igang med..
Vil i høre mere? :-))
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 322
jeg vil gerne
apr 2012
Følger: 15 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 645
jan 2013
Følger: 37 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 149
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 636
maj 2012
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 508
okt 2011
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 339
jun 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 32
maj 2012
sep 2012
Følger: 41 Følgere: 33 Heste: 8 Emner: 163 Svar: 554
jun 2012
Pigen og hendes mor skridtede tit ture når der var godt vejr, men denne gang forløb turen sig ikke så godt for den stadig unge rytter. Hende og hendes mor skridtede den vante tur til de nåede grøften hvor hestene skulle springe over og lande på landevejen hvorefter de kunne tage sig en lang grusvej og så ende tilbage hjemme igen. Da pigens pony altid plejede at springe før hesten blev den helt forskrækket da hesten lige pludselig sprang. Den gav et hop og ned faldt pigen. Hun landede på vejen. Moren til pigen havde heldigvis hende med i lonchesnor hver gang de skridtede ude så hun fik hurtig ponyen væk fra vejen. Da der ingen biler kom haltede pigen over vejen før hendes mor sagde: "Vi ser på det når vi kommer hjem. Vil du hjem nu eller skal vi skridte turen?" - "Jeg vil skridte turen" Hulkede den haverede pige og fremad det gik. Hun drømte om de næste stævner hun skulle til. Hvordan skulle dét gå?
Mere?
sep 2012
Følger: 41 Følgere: 33 Heste: 8 Emner: 163 Svar: 554
jun 2012
maj 2012
Min historie om heste... Enjoy..