{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr 2013
  • #1   2. mar 2013 Følger lige med

  • #2   2. mar 2013 Hans Ley holte noget sidste år, og han jeg vildt dygtig:)

  • #3   2. mar 2013 har du en hjemmeside?

  • #4   2. mar 2013 Hej jeg skal til Stald Grauff træningslejr.

  • #5   4. mar 2013 sascha r: hvornår skal du der hen? og har du været der før?

  • #6   5. mar 2013 Hej hved ikke om jeg skal der hen alligevel fordi jeg er kun 12 år og derfor vil jeg ikke på ridelejr med nogen som er 6 år ældre end mig men min mor har sendt en mail til dem om der er nogen på min egen alder det håber jeg i vært fald og hvis der er så skal jeg afsted i uge 27 og jeg har aldrig været der før sidste år var jeg på midtjysk jeg syndes ikke det var så godt da deres undervisning ikke var på mit niveau jeg rider ca. LA dressur og alle andre var ikke på det niveau måske nogle enkle men der var også mindst 50 personer hver uge så er der ligsom ikke tid til være enkel men det er en rigtig hyggelig ridelejr

    Lidt Lang men min mening om Midtjysk ridelejr


  • #8   7. mar 2013 Hvilken uge var du der? Jeg boede i en hytte med 9 personer

  • #9   7. mar 2013 ....

  • #11   7. mar 2013 Ja jeg var der jo så i uge 27 og jeg syndes i vært faldt at der var mange

  • #14   11. mar 2013 Træningslejr på Skovsbo 2013

    Er dig og din pony/hest klar til en uge med masser af ridning, udfordringer, sjov og hygge? Så er trænings/ridelejren i uge 27, på Skovsbo hestepension lige noget for dig. Ridelejren ligger fra mandag D. 1/7 til fredag D. 5/7. I år inviterer Cecilie Kvist og Louise Dall på en uge med fokus på netop det du og din hest stiler mest mod???? Der ligges vægt på højt humør, skarp træning, og masser af hygge.

    Louise Dall er 27 år, og er passioneret dressur rytter, hun er uddannet d2 dommer i dressur, og har stor erfaring med undervisning og uddannelse af heste. Louise er super engageret i grundridning og underviser efter hver enkelt rytter, og hests behov.

    Cecilie Kvist er 24 år, og er garvet spring rytter, med flere år som rytter i springstald bag sig. Cecilie underviser med fokus på ekvipagens niveau, kunnen og at udfordringer er vigtige for at udvikle sig som rytter. Hun engagerer sig meget i sine ryttere, og underviser til daglig de fleste spring ryttere på Skovsbo.

    I år vil det blive sådan, at man vælger sig ind på enten dressur- eller springhold. På den måde mener vi, at ridningen i denne uge vil være mere intens, og med fokus på det man brænder for, og gerne vil blive endnu bedre til. Vi mener, at vi bedre kan skræddersy programmet til den enkelte på denne måde. Som nedenfor nævnt, byder programmet på diverse indslag, som selvfølgelig er fælles for alle der er med på træningslejeren. Vi spiser og hygger sammen, det er kun selve træningen der deles op så man får mest muligt ud af det.

    Programmet i år byder blandt andet på:
    • Spring og dressur gæsteunderviser
    • Horsemanship
    • Pleje og anatomi
    • Video undervisning
    • Workshop med fokus på indlæring hos både hest og rytter
    • Stævnesituationer - flettekursus, tips til klargøring osv.
    • Yoga til hest.
    • Udflugter og meget meget mere…

    Så kan du ride i alle tre gangarter og har lyst til at blive endnu bedre - er træningslejren 2013 lige noget for dig. Har du lyst til en masse sjove og spændende oplevelser med i rygsækken, så kan du allerede tilmelde dig NU. Tilmelding foregår via blanket. Henvendelse til Cecilie eller Louise.

    Prisen er:
    2050kr - for ryttere på Skovsboheste pension
    2150kr - for ryttere udefra der har egen pony/hest med

    Vi glæder os allerede til en fantastisk uge med dig og din hest/pony

    Mange hilsner Cecilie og Louise.


  • #15   8. maj 2013 Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

    Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

    Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

    Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

    Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

    Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

    Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

    Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

    Vivian har uddannet heste på alle niveauer og har undervist hele sit liv.
    Hun har bl.a. haft en hest repræsenteret ved OL 2012. Så der er gode muligheder for at lære en masse!
    Desuden er der er gode muligheder for at ride i skov til vandet og stor udendørsbane samt ridehal

    Se evt. facebook - "chrevi ridelejr/kursus afholdes af Vivian Havbæk Thomasen"


  • #16   17. maj 2013 Jeg skal på sindbjerg ridelejr i uge 27 men der er der vist ikke flere pladser? smiley det koster 2005 kr. Hvis du vil have en hjemmeside så bare søg på Sindbjerg ridelejr:-)


Kommentér på:
Ridelejr 2013

Annonce