{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Ridelejr 2013.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer heste glade tøser..
Jeg ville gerne på ridelejr igen ( 2 år siden jeg var på sidst )
den første ridelejr jeg var på var i greve, og den er udlukkede i denne diskution, da jeg fik en hest jeg ikke engang måtte galoper på, fordi den var for gammel..
Jeg har været på petersminde 3 gange, og det er en rigtig god ridelejr, og desværre kan jeg ikke komme på den da jeg er blevet for gammel.. bliver 17 i maj, så det er svært at finde en ridelejr.. for ville gerne med min bedsteveninde, og hun bliver 16.
Kan i give mig nogle gode ridelejer, hvor aldersgrænsen er 17-18 år? Jeg er springrytter, og jeg elsker at tage i skoven og ride noget seriøst dressur.
- håber der er nogle der kan give mig nogle gode ridelejr.. det skal helst være på sjælland.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr 2013..
  • #1   23. jan 2013 Puha, jeg var også på ridelejr engang... Jeg fik en hest der havde en tendens til at bide og sparke... Og jeg måtte ikke sadle den op i stalden men skulle stå med den inde i rudehuset fordi den var for farlig at have stående blandt de andre heste og børn... Jeg smuttede samme aften som jeg kom...!

    Jeg kender desværre ingen ridelejre på sjælland, er selv jyde.. Men held og lykke smiley


  • #2   23. jan 2013 Jo tak, håber lidt jeg finder noget.. for synes når det er en god ridelejr man tager på er, det fandme også lærerit smiley

  • #3   23. jan 2013 Har intet link til den, men der er karlsbjerggårdsridelejr
    det er både tur, hms/jordtræning, spring og dressur
    Og en masse hygge
    -Der er ingen aldersgrænse, men de fleste er omkring 7-14 år og så er der et hold som også er hjælpere som bor på en anden går tæt på som også er ejet af dem/høre sammen med dem
    Og det er de ældre eller hjælperne der er der mest smiley
    Og der er det lidt bedre dressur træning, ved ikke om de springer meget, men der er også springundervisning men ikke lige så meget som dressur ihvertfald

    Hendes nummer er 27628129


  • #4   23. jan 2013 Søborggård afholder ridelejrer :k)

  • #5   23. jan 2013 Monique, kan du måske sende et link på deres hjemmeside? smiley


  • #6   23. jan 2013 Hvis du først fylder 17år i maj, hvorfor prøver du så ikke at kontakte petersminde og spørger om du ikke må komme alligevel? Er selv hjælper på Enghøjs Ponyclub og selvom aldersgrænsen er 16år, er det sket at der har været elever på 17år . Det værste der kan ske er at de siger nej smiley

  • #7   23. jan 2013 Jeg tænkte præcis det samme som Nanna S... Jeg skal (måske) til ridelejr på Enghøjs Ponyclub i år smiley Skal du være hjælper i nogle af ugerne? (Nanna S)

  • #8   23. jan 2013 Bakkegård? Der skal jeg hen i år, aldersgrænsen er 20(tror jeg) smiley

  • #9   23. jan 2013 Jo tak, har ringet... og har fået en plads, han sagde det var helt fint. fordi det var mig smiley

  • #10   23. jan 2013 Kender ikke nogen gode.
    - ved bare at Kokkedals ridelejr er dårligt..:-)


  • #11   23. jan 2013 Er Kokkedal Ridelejr dårlig??? Det er ellers også en af dem vi overvejede at tage til i år... Hvorfor er den dårlig?

  • #12   23. jan 2013 Soeborggaard.com

  • #13   23. jan 2013 Altså har kun været på 2 ridelejr på sjælland: Enghøjs ponyclub & Kokkedal...
    Men hvis du gerne vil have seriøs ridning og sådan er ik' nogle af dem gode. Enghøjs er mere som hygge og kokkedal. Og Kathrine+Safir<3 Ja kokkedal er dårlig syntes jeg selv. Men nogle hyggelige venner men ellers syntes jeg ik' den var så god smiley


  • #14   23. jan 2013 Suså rideklub afholder super hyggelige ridelejre med både dressur, spring, ponygames, skovtur, badning i søen og et lille lejr stævne om fredagen.
    Man kan komme i alle aldersgrupper smiley


  • #15   23. jan 2013 Esther: Hvad syntes du så om Enghøj? Er den bedre?

  • #16   23. jan 2013 Kathrine : Det skal jeg helt sikkert! Er dog endnu helt klar over hvad uger det bliver, det afhænger af hvornår jeg har ferie fra arbejdet. Hvis du har nogle spørgsmål omkring enghøj, er du meget velkommen til at spørge løs smiley

  • #17   23. jan 2013 Jeg har været på Enghøj og det var fint nok, men man sku ride på række i undervisningen(På det bedste hold) og man sprang en gang og det var ca 40 cm. så hvis du vil ride seriøst er det IKKE dit sted smiley smiley

  • #18   23. jan 2013 DSV ikke på Sjælland smiley

  • #19   24. jan 2013 Ok, det er mest for at få en hyggelig oplevelse og en god uge at vi tager af sted smiley

  • Signe K
    Signe K Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 11 Følgere: 9 Svar: 24
    #20   28. jan 2013 Jeg kender DSV ikke nogen ridelejr på sjælland kommer fra jylland.
    Men har også oplevet det der med at hesten er for farlig.
    Sidste år på ridelejr red jeg på en der bed ud efter en når man spædnte gjord og sparkede når man rørte ved halen 3 gange var nær blevet ramt af den da den sparkede ud efter mig.
    Men nej kender DSV ingen i sjælland!:(


  • #21   28. apr 2013 Enghøjs ponyclub
    http://www.enghoejs-ponyclub.dk/


  • #22   8. maj 2013 Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

    Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

    Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

    Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

    Vivian afholder for første gang ridelejr på Stutteri Chrevi fra søndag d. 28 juli til fredag d. 2 august.
    Kursets målgruppe er ryttere som brænder for at lære. Ryttere som gerne vil udvilke og forbedre sin ridning og forståelse for hesten, samt øge sin teoretiske baggrundsviden.
    Men det behøver jo ikke at være kedeligt fordi det er lærerigt. Der er også plads til skæg og ballade.

    Indhold under opholdet:
    - Daglig undervisning - rideteori med og uden hest
    - Lær at læse hestens signaler og forstå dens reaktionsmønster. Lær at forudse farlige situationer og forstå hvordan du undgår dem og hvorfor de opstår.
    - Få et indblik i opdræt, tilridning og uddannelse af hesten.

    Der vil max kunne deltage 8 ryttere, som vil gå efter først til mølle princippet.

    Vi håber på at se jer til en god og lærerig uge.
    (Enkelte ryttere uden hest/pony kan låne en af stutteriets)
    Pris med alt inkl. er 3.300 kr.
    Henvendelse på telefon 6093 7024 eller 2369 5815
    Mvh Vivian Havbæk Thomasen

    Vivian har uddannet heste på alle niveauer og har undervist hele sit liv.
    Hun har bl.a. haft en hest repræsenteret ved OL 2012. Så der er gode muligheder for at lære en masse!
    Desuden er der er gode muligheder for at ride i skov til vandet og stor udendørsbane samt ridehal


  • #23   20. maj 2013 Hvad hed den du var på i greve? smiley Fordi det kan godt være at det er den jeg skal på i år ?

Kommentér på:
Ridelejr 2013..

Annonce