{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Myler bid {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg håber her er nogle med erfaringer inden for Myler bid - jeg er meget interesseret i at vide hvilke erfaringer i har med det? Og hvordan de er i størrelserne - har hørt de skulle være store i størrelsen??

Håber der er nogen der har noget erfaring:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Myler bid
  • #1   18. feb 2013 har ingen erfaringer med dem smiley
    men da bid bliver målt i cm har jeg svært ved at forestille mig at de skulle være større i størrelserne end andre bid smiley

• #2   18. feb 2013 Har kun godt at sige om myler bid.. læs bogen "bag om biddet" af christina Suntum Sørensen inden du beslutter dig for hvilket bid, da det jo afhænger af hvordan hestens mund er indrettet smiley Det er nogle dyre bid, så det er rart at have en ide om hvad hesten gerne vil ha smiley
    Men generelt det gode ved myler: selvom de er delte presser de ikke i tungen, da de er lavet på en måde så de ikke kan "knække" sammen. samtidig er de lavet så du kan indvirke på fx. højre side uden at indvirke på venstre.. de fordeler trykket meget bedre end standard bid, de er anatomisk udformet, og findes med forskellige ringe og med mulighed for at bruge kæde hvis du vil fordele trykket endnu bedre.. tjek deres hjemmeside ud smiley

• #3   18. feb 2013 de 2 jeg har tilsalg herinde er ikke store i størrelsen, men svare til den størrelse de er er købt i. rider selv med et nu på min urutinerede hest og det er simpelthen guld værd :o)

Kommentér på:
Myler bid

Annonce