{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Myler bid
  • #1   14. mar 2019 Det mylerbid min hest blev reddet med var elendigt. Det var både for tyndt til hende (fik det med fra gamle ejer) og alt for levende ;3

• #2   14. mar 2019 Myler laver mb32 som er udelt, men om den er godkendt til stævner er jeg lidt i tvivl om.

De laver også mb06 som er med tungefrihed og rulle. Det er delt, men meget stift og leddene kan nærmest ikke bevæge sig. Og den er godkendt.

Min islænder er ikke så god til udelte bid og til hende var mb06 for stift. Skiftede det ud med et mb04 som er mere bevægeligt, og det hjalp. Så måske mb06 vil være et match til din.

• #3   14. mar 2019 Prøv at lån dig frem dit nærområde, eller tjek rideudstyrforretninger ud mht om de har testcenter med mylerbid.

Mvh Charlotte

• #4   11. apr 2019 hvor i reglementet står der hvilke myler bid, der er tilladt? Kan ikke finde det...

• #5   12. apr 2019 Chastine - det tror jeg ikke, der står noget om. Der kan ikke nævnes specifikke producenter i et reglement, det ville blive alt for omfattende.
    Du kan finde regler om bid i disciplinreglementerne under kapitlet "Hesten", og scrolle ned til "udstyr".

• #6   12. apr 2019 mener bare det har været afbilledet før, så blev i tvivl om de havde lavet reglerne om

• #7   12. apr 2019 Det tror jeg faktisk at du har ret i - for nogle år siden, da Myler biddene kom frem, lavede man noget specifikt. Men jeg tror at det blev opgivet igen, det kan jo blive et langt reglement, hvis man skal beskrive ALLE mulige slags udstyr.

Men hvis man er i tvivl om et specifikt stykke udstyr, så kan man jo altid sende en mail til DRFs sekretariat og spørge dem ad smiley

Kommentér på:
Myler bid

Annonce