{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.845 visninger | Oprettet:

Køre i trailer uden skillevæg? {{forumTopicSubject}}

Er dette meget farligt?

Vi havde engang en trailer, hvor forbommen var fast. altså skillevægen kunne tages ud, og forbommen var der stadig.

Jeg har ingen trailer nu, men en hest, som er ufattelig rolig omkring traileren, men ikke er meget for at gå derop.
Jeg har en ide om at det er fordi der er så smalt inde i den, og det hjælper ikke rigtigt at sætte væggen til side - tror han føler sig klemt fortil stadig.

Jeg har så overvejet at investere i en trailer igen, og hvis det er en mulighed, vil jeg lede efter en, hvor skillevæggen kan tages helt ud.
Han står meget roligt under kørsel! Og min far kan snildt selv lave en bagbom, der går hele vejen over..

Men hvad tænker i om at tage skillevæggen ud, og selvfølgelig binde hesten op som i et spiletov (i begge sider af grimen)?
Er der noget meget farligt i det, for tror virkelig ikke han bryder sig om at være "klemt fast" under kørsel.

I må jo sige til, hvis jeg er helt tosset i hovedet, men det er kun tænkt, for at gøre hesten mere komfortable med det smiley

Vi kører selvfølgelig meget forsigtigt, når vi køre med trailer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre i trailer uden skillevæg?
Kommentér på:
Køre i trailer uden skillevæg?

Annonce