{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

ryttere tror det kun handler om dem {{forumTopicSubject}}

mange ryttere er så egoistiske, de tænker kun på hvordan det ser ud når de rider ikke hvordan hesten føler sig, eller hvordan den har det, når ens stævne går dårligt gir man hesten skide ballen men glemmer at den har følelser og er levende, og når man vinder glemmer man at rose hesten, men roser sig selv, nej det var ikke rytterens skyld kun at de vandt det er også hestens for uden hesten ville de slet ikke kunne, vinde noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ryttere tror det kun handler om dem
  • #2   13. feb 2013 Det vil jeg faktisk give dig helt ret i smiley

• #3   13. feb 2013 En hest uden rytter, er stadig en hest. Men en rytter uden hest, er kun et menneske.

• #5   13. feb 2013 Det kan du have ret i. Mange glemmer at ridningen er en holdsport, hvor hesten og rytteren er holdkammerater. Men forskellen er bare at hesten acceptere at bære rytteren på ryggen, derfor burde rytteren også respektere hesten, for ellers bliver holdet aldrig godt!

• #9   13. feb 2013 heste har ikke følelser, det er ting mennesket har sat på deres opførsel. en hest har ikke hjerne til at tænke så langt.

men ja, jeg giver dig ret. ikke alle tænker over at de rider på et levende dyr.

Nogle folk burde bare have en kæphest..

• #12   13. feb 2013 nu er jeg stævnerytter, og jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt støt over emnet ... ja der er mange der giver deres heste skylden, der er også mange der ikke gør ... I skulle hellere have ondt af dem der giver deres heste skylden for at de ikke vinder, for de har bare ikke fattet det med heste endnu.
    Jeg er stævne rytter, men jeg giver aldrig men hest skylden for noget, for det er min opgave at sørge for at HAN kommer igennem programmet, og ikke omvendt, hvis jeg støtter og viser ham vejen, føler han mig. Når jeg løfter hovene på min hest, eller beder ham om at flytte sig, har jeg også gjort det til en vane at sige tak, når vi har redet siger jeg også tak for turen, inden jeg stiger af - han forstår mig jo ikke, men derfor kan jeg jo godt være høflig og taknemmelig. Da jeg var ridelære, bad jeg også altid mine elever om at klappe ponyerne og sige mange tak for turen inden de hoppede af smiley
    Er lidt ked af at emnet virker og føles som et angreb på stævneryttere.

• #14   13. feb 2013 Vil da lige tilføje at alle raske heste kan lære det samme. Så jeg synes det er rytterens fortjeneste når han/hun formår at fremvise hesten til placering!

(Ja ja selvfølgelig kan det ikke lade sig gøre uden man sidder på en hest....)

Kommentér på:
ryttere tror det kun handler om dem

Annonce