880 visninger
|
Oprettet:
ryttere tror det kun handler om dem {{forumTopicSubject}}
mange ryttere er så egoistiske, de tænker kun på hvordan det ser ud når de rider ikke hvordan hesten føler sig, eller hvordan den har det, når ens stævne går dårligt gir man hesten skide ballen men glemmer at den har følelser og er levende, og når man vinder glemmer man at rose hesten, men roser sig selv, nej det var ikke rytterens skyld kun at de vandt det er også hestens for uden hesten ville de slet ikke kunne, vinde noget
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 135 Svar: 937
okt 2011
Følger: 46 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 250
jun 2009
Følger: 54 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 551
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
men ja, jeg giver dig ret. ikke alle tænker over at de rider på et levende dyr.
Nogle folk burde bare have en kæphest..
aug 2012
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 132
Jeg er stævne rytter, men jeg giver aldrig men hest skylden for noget, for det er min opgave at sørge for at HAN kommer igennem programmet, og ikke omvendt, hvis jeg støtter og viser ham vejen, føler han mig. Når jeg løfter hovene på min hest, eller beder ham om at flytte sig, har jeg også gjort det til en vane at sige tak, når vi har redet siger jeg også tak for turen, inden jeg stiger af - han forstår mig jo ikke, men derfor kan jeg jo godt være høflig og taknemmelig. Da jeg var ridelære, bad jeg også altid mine elever om at klappe ponyerne og sige mange tak for turen inden de hoppede af
Er lidt ked af at emnet virker og føles som et angreb på stævneryttere.
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 726
(Ja ja selvfølgelig kan det ikke lade sig gøre uden man sidder på en hest....)
ryttere tror det kun handler om dem