Åhh hvor er jeg frustreret {{forumTopicSubject}}
Hej Hg jeg købte sidste år i juni min dejlige hest og har siden forsøgt at få fat i hendes ejerskifte erklæring da ham jeg købte hende af ikke havde nogen, af dem jeg har fundet frem til af tidligere ejere siger de at de heller ikke har den så nu står jeg lidt i stampe, har lige snakket med landbrugsinfo og de kender udemærket problemet, hun sagde så at da hun har tysk pas skal jeg skrive til det tyske avlsforbund og forklare det og at de højst sandsynlig svarer at de ikke kan hjælpe mig og at jeg derefter skal sende en kopi af den mail til fødevarer styrelsen så de får øjnene op for at det er et problem, så de kan lave reglerne om, håber jeg en dag kan komme til at stå som rette ejer af hende så jeg ikke kan få problemer, hvis nu de kommer forbi og tjekker, for som den søde dame ved landbrugsinfo sagde så er der jo Ingen kære mor hvis de kommer på kontrolbesøg. Ved ikke helt hvad jeg vil med dette andet end at komme ud med min frustration.
jan 2008
Følger: 283 Følgere: 282 Heste: 6 Emner: 360 Svar: 2.264
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 44
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Derfor tør jeg ikke bevæge mig ud i at købe en hest uden papir der er i orden når den tid kommer :s
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 44
Åhh hvor er jeg frustreret