{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Jeres drøm..... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har fra lille af gerne vil være dyrlæge og jeg er også godt på vej..... meeeeeeen jeg har også en drøm som virkelig vil betyde meget for mig at kunne komme til at opfylde:

Jeg har i mange år (7. år nu) arbejdet på dressur stutteri (ved siden af skolen), og har egentligt altid drømt om at have mit eget stutteri, men for et år siden skiftet jeg total mening, da jeg virkelig ikke kan se meningen i det længere og jeg synes det blev mere en pligt end en fornøjelse, jeg har lært utroligt meget, og bruger det i min hverdag og det er VILDT fedt at kunne så meget - men det var ligesom ikke det jeg har drømt om at skulle i min fremtid, når jeg er færdig uddannet - det er hvert fald ikke det jeg brænder for længere...

MIN DRØM ER, at få mig et sted i udlandet, og opkøbe heste som har haft en dårligt liv, eller blevet mishandlet og arbejde med dem og uddanne dem og derefter sælge dem videre som (forhåbentlige) gode rideheste til mennesker der vil elske og komme til at holde af hesten, og at hesten ville kunne nyde livet resten af sine dage...

- Ja det lyder som en sukkersød drøm, men jeg vil gerne have en hobby/drøm der giver mening og ikke bliver en sur pligt (for at tjene penge og blive berømt), men jeg vil stadig godt deltage i konkurrencer med sine egneheste(helst military ;)) , men jeg mener bare at heste er så fantastiske dyr, og hvad de ikke vil gøre for deres ejere både fysisk og psykisk - de bør alle have et godt liv !!! smiley

Har i nogle drømme eller fået en helt andet syn på den drøm som i altid gerne ville udleve?? Bare fordi jeg ikke har stutteri drømmen længer må andre jo gerne have den smiley