531 visninger
|
Oprettet:
regler til parter .-) {{forumTopicSubject}}
heey alle sammen
nu er det sådan at min hyp skal til at have part og jeg vil ham jo kun det bedste så det skal være den bedste part og der skal være nogle regler
så.. har i nogle ideer til nogle regler i har, eller ville have hvis jeres hest skulle have part?
kunne nemlig være sjovt at høre jeres krav hehe
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Det eneste der kan føre til øjeblikkelig opsigelse er hvis man lærer hesten at stejle, eller ikke behandler den ordentligt.
Så generelt - ikke de store regler. Behandl hesten ordentligt, fortæl mig hvad der foregår og brug hjernen Og så selvfølgelig at man altid skal rydde op efter sig selv, og efterlade tingene i ordentlig stand.
mar 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Heste: 1 Svar: 917
aug 2011
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 383
1: Behandle hesten ordenligt, uden at slå/være ond mod den.
2: Behandle hestens udstyr ordenligt, og ikke smide rundt med det.
3: Ride og behandle hesten, som man har fået besked på, og ikke ride uansvarligt, og vildt.
4: Ride det som man har fået lov til, som fx. hvis man har fået lov til at springe, omkring de 50 cm, pga hestens helbfred aller alder, og så man liige springer 100 cm, fordi man lige fik lyst. Aller hvis man rider i skoven, og man har fået at vide, at man må ride, en times tid, i skridt og trav, fordi hesten måske er meget ustyrlig, og så man fyrrer den af i vild galop, og lige tager en tur på 2 timer..
Eller bare i det hele taget, at man kan stole på part rytteren, og at de kan styre hesten, og at de altid ville fortælle hvis der var sket noget.
Det var de vigtigste regler, jeg ville have med hvis det var mig
mar 2012
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 19
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 997
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
man SKAL ride med hjelm, og opføre sig fornuftigt.
man skal være ærlig og stabil, og self passe godt på drengen
jeg vil vide hvis parten har planer om et eller andet vildt som at ride sin første tur væk fra matriklen, eller begynde at springe. vil nemlig gerne selv være der første gang.
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 831
regler til parter .-)