{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Useriøse købere {{forumTopicSubject}}

Bliver virkelig idot af markedet som det er nu. Bliver konstant brændt af af "købere" der enten aflyser en time før de skal komme eller aldrig kommer?!
Senest i weekenden skulle der have været nogle til ponyen som meldte fra kl 9.10 (de skulle komme kl 10)
Hvad skal man gøre for at sikre sig at folk rent faktisk dukker op:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse købere
  • #1   3. jan 2013 Du kan ikke gøre noget - der er bare nogen, for hvem det er lige meget, at folk har gjort en masse forberedelse, og så melder de fra i sidste øjeblik. Hamrende irriterende....

• #2   3. jan 2013 Kender godt lidt til det, da jeg også selv har hest til salg pt. jeg ved ikke om man rigtig kan gøre noget, man skal i hvert fald bare sørge for at få deres mobilnr. fra start af, og sørge for at bekræfte aftalen i god tid og så påminde personen på selve dagen smiley

• #3   3. jan 2013 Måske skrive og "minde" dem om at i har en aftale et par timer før de skal ankomme :-).
    Det har jeg gjort, og har virket godt.

• #5   3. jan 2013 Ja det er åbenbart en kendt fænomen:( har faktsik prøvet at minde folk om deres aftaler men uden held. I starten gjorde jeg en masse ud af at vaske hale, ben osv så hesten skinnede når de kom. Nu gider jeg knap hente den ind fra fold fordi det er sket så mange gange. Virkelig svært at finde motivationen, hvilket jo er r.. ærgeligt, hvis den rigtige køber skulle dukke op:(

• #7   3. jan 2013 Det er en god ide at skrive til personen dagen før og få sikring på jeres aftale.
    Man kan jo sagtens skrive det på en pæn måde smiley

• #8   3. jan 2013 Kan ikke forstå at man laver aftaler, og derefter slet ikke møder op? At man kan få sig selv til det...

• #9   3. jan 2013 du skal bare være glad for at de meldte fra... jeg brugte engang 3 timer og kom for sent til et møde pga. en useriøs køber. Hun sagde til sidst at han var for stor, men det var jo allerede oplyst i annoncen hvor stor han var (og med billeder)...

• #10   3. jan 2013 sikke noget træls noget!:( puuha til dem med mindre de selvfølgelig ikke kunne gøre noget ved det smiley

• #11   3. jan 2013 @ LRD: prøvet nøjagtig det samme, blot var hesten for lille. Men altså en hest på 160 ER jo unægteligt kun 160?;)

• #13   3. jan 2013 @ ninette: kom endelig og kig på min pony;)

• #14   4. jan 2013 Kiggede også på pony her i sommers, fandt en dejlig en, men der hentede vi også de fleste selv. Syndes også det er en god måde, men med en af ponyerne blev jeg også skuffet..
    Tror bare der og nogen meneker der er sådan... Har selv oplevet det med en saddel, hvor vi havde snakket pris, afhentning, o.s.v. Og så skriver køber : den er desværre for lille i bommen... Jamen hallo bom str. Står i annoncen søde ven...
    Men som sagt tror jeg desvære der ikke er noget at gøre..:/

• #17   7. maj 2013 Hallo så der os som over holder vores aftaler og hvis uheldet er ude så ringer vi med det sammen,, jeg er mere skuffet over sælger der lyver om hest/ponyen de siger de kan en helt masse og så køre man flere timer og bruger 25000kr i benzin og bro penge så er hesten/ponyen ikke redet i flere uger elle HALT og så kan man fucken køre hjem igen undskyl sproget (smil) dette indslag har ingen ting med brugeren smiley

Kommentér på:
Useriøse købere

Annonce