{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

At splitte 2 heste ad {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har lige fået 2 heste som har været som har været sammen hele deres liv og de er ikke blevet redet i lang tid. Men nu vil jeg jo til og ride dem og derfor bliver den ene nødt til at stå inde i boksen alene imens jeg rider den anden. Men når jeg har prøvet at tage den ene med ud så den anden står ude i boksen bliver de helt 'tosset'. Nogen ideer til at vænne dem til at være lidt væk fra hinanden? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At splitte 2 heste ad
  • #1   30. dec 2012
    Tag den ene ud og stil den på staldgangen og strigl foran den anden, så når det går godt så tag den ene ud a stalden , vend om og gå tilbage igen også lidt længere ude a stalden og lidt længere osv osv , det tar lang tid men det er det værd smiley

• #2   30. dec 2012 vi har en ged, der kan gå sammen med alle vores heste, nå vi så er nød til at lade en hest blive tilbage i stalden lukker vi geden ind til hesten. så er der ro på. en hest kan ikke lide at være alene.

• #3   30. dec 2012 Viictoriah: Mange tak! Det vil jeg helt klart prøve smiley

Gitte s: Ja, men nu har vi ikk lige en ged og det er jo ikke særlig lang tid de skal være væk fra hinanden smiley

• #4   30. dec 2012 Det var så lidt smiley også skift med dem en gang imellem , og det er også vigtigt du nogen gange kun lige går ud med den og kommer tilbage så den ikke tror den skal være alene i en times (eller hvor længe du nu rider) så den kan se det er ok at være alene. Godt med hø, og masser a ros og måske en godbid når i kommer tilbage smiley

• #5   30. dec 2012 Jeg er meget enig med det victoria bortset fra at jeg ikke ville give den "forladte" hest noget når i kommer hjem, men i stedet smide en håndfuld gulerødder i høet inden i går. Ellers glæder den sig bare endnu mere til i kommer tilbage for så får den jo guf.

• #7   1. jan 2013 Monty, Donna og Karina <3: Okay mange tak for det! Men mine 2 ponyer deler boks så de vil jo opdage med det samme når jeg tager den ene ud for at ride og ikke den anden smiley

Kommentér på:
At splitte 2 heste ad

Annonce