{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Stædig {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer på HG.
Jeg har et lille problem med min pony Snowy fordi når han ikke gider noget foreksempel når de er kommet på sommergræs kan jeg godt fange ham men når jeg så skal til at gå afsted med ham stiller han sig bare og jeg kan gøre alt jeg kan drive på ham fra jorden jeg kan hoppe op på ham men han er fuldstændig ligeglad.
Det er blvet bedre me det er der stadig lidt...
Ved virkelig ikke havd jeg skal gøre og det er så irreterende...
Håber i kan hjælpe mig:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stædig
  • #1   27. dec 2012 For mig lyder det mest som om hesten ikke gider lave noget i selskab med dig. Jeg tror den forbinder dig med arbejde, og muligvis er kørt træt i det.
    Det du kan gøre er at tage ned på folden, en dag du har masser af tid, sætte dig dernede og bare vente. Evt. med nogle godbidder, så den forbinder dig med noget godt. Så kæler du bare lidt med den, giver den nogle godter, og smutter igen. Så vil den ikke kun forbinde dig med arbejdet, men også med noget hyggeligt og dejligt smiley

Husk:
    "De dage du kun har 10 minutter, tager det 10 timer. Men de dage hvor du har 10 timer, tager det kun 10 minutter" (-:

• #3   27. dec 2012 Gå ud til din hest en eller flere gange om dagen, gå ud og giv den evt. et stykke gulerod. Hver bare lidt om den, eller sæt dig ned og lav ingenting og så gå ud igen uden at den behøver at skulle med og lave noget :o)

Du kunne også få den til at se frem til træningen og lave noget sjovere som gør han finder det interessant.. :o)

• #5   27. dec 2012 Jeanette:Den gør det også med alle de andre elever der rider på ham....men det er kun når de går på den fold længst nede han gør det...
    jeg vil prøve bare at gå ud til ham med noget lækkert også bare gå igen!:)
    Tak for alle de gode råd:)

• #7   27. dec 2012 En hest KAN ikke være stædig..
    Ønsk dig Ute Lehmanns bog. smiley

• #8   27. dec 2012 Held og lykke med det! Det er, som Luna siger, desværre sværere med elevheste på rideskoler, da der er mange omkring dem. Men held og lykke smiley

• #10   28. dec 2012 Haha, kan godt se det var en failer:-]
    Jeg var vist lettere forvirret da jeg skrev det, ret malplaceret. smiley

• #11   28. dec 2012 Ute Lehmanns bog har en fremragende metode på at få hesten til at gå frem Luna smiley
    Hun er generelt en meget sympatisk og fornuftig kvinde hende Ute!

Jeg vil også mene at trådstarter kan få noget ud af den og som sagt; nej, en hest kan ikke være stædig og det skal PonyenMedPletter da have lov til at skrive? smiley

• #12   28. dec 2012 Jeg læser i bogen lige nu. Hvor der er en løsning på hendes problem, det står i i kapitlet Teknikker. Så jo, den ville kunne hjælpe hende og ponyen en del. Det er blandt andet det der med at sætte flueben. Jeg ville gerne forklare dig det Snoopy!<3 min dejlige springstjerne!<3, men det er bedre du selv læser bogen og får det hele med. smiley Så som Istosserne giver mig ret i, så jo, bogen ville kunne hjælpe hende en del.;-)

• #15   28. dec 2012 mange tak alle sammen!:) jeg vil prøve lidt tillids træning og at bare gå ud og give ham nogle guffer uden at tage ham med ind!:)

• #16   1. feb 2013 det er fordi han hader dig natasja ;b //haha//

profilbillede
Kommentér på:
Stædig

Annonce