{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

UTROLIG svært at finde en part.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har simpelthen SÅ svært ved og finde en part, bare pga. jeg er under 18 år.
Det er simpelthen så stressende! - Har nærmest spurgt alle på den rideskole jeg går på, men nej.
Så kom min mor med forslaget:
Hey, hvad med at prøve og spørge nogen om de vil "udlåne" deres hest til os, og så tog vi opstaldning og smed!

Synes i det er en idé ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UTROLIG svært at finde en part..
  • #1   15. dec 2012 Hvis i har råd og tid så prøv at se om i kan låne en hest - men husk det er JER som har udgifterne smiley Mange, som låner deres heste ud vil max kun betale forsikring.

Hæng nogle sedler op rundt omkring - du har jo (lyder det til) 100% forældre opbakning, så mon ikke der er nogen, der mangler dig smiley

Jeg har også altid haft "18-års-reglen", indtil jeg havde en part, som var 25, som ikke passede min hest i de 2 uger jeg var på ferie.

Nu har jeg en part på 12 og en på 15, som begge har forældre opbakning, super skønne tøser smiley

• #2   15. dec 2012 Det skal der nok være nogen der siger ja til smiley Jeg har det modsatte problem - har enormt svært ved at finde en egnet part til min hoppe.

• #3   15. dec 2012 Næhh, parten kom til mig smiley
    Men ja, de giver ikke parter ud til hvem som helst.. Tænk nu hvis de ødelagde deres hest smiley
    Ang. at låne en: Lyder som en god idé men man skal stadig huske at det ikke er hesten der er det dyreste, men opstaldning, smed, osv. Og husk at få lavet en ordentlig kontrakt. Tænk hvis hesten bliver syg. Er det så dig eller ejer der står med regningerne? smiley

• #4   15. dec 2012 Jeg oprettede en annonce med part på min hest. På et døgn havde jeg 2 henvendelser og en aftale. Synes det er nemt. - også dengang jeg selv var part rytter. Det handler om at stille de rette krav tror jeg.

• #5   15. dec 2012 Jeg har en pony der gerne må udlånes:-)

• #6   15. dec 2012 Jeg har en pony der gerne må udlånes:-)

• #7   15. dec 2012 Så svært synes jeg faktisk slet ikke det er, men nu kommer jeg godt nok også fra Sjælland! smiley Det gælder bare om at lave en super god annonce som fanger folk! ;P Jeg brugte meget tid på min annonce og det synes jeg virkelig har givet pote!! smiley

• #8   15. dec 2012 Haha, tak :-).
    I alle for det til og lyde så let! :P.
    Men mon ikke det går? - Håber jeg!! smiley

• #9   15. dec 2012 Jeg synes det er hammer svært at finde en der vil nusse om min unghoppe! jeg har søgt i snart 4 måneder men der er bare ingen der er interesseret! smiley

• #10   15. dec 2012 Jeg personligt søger part til min hoppe men jeg ville aldrig udlåne den ligemeget til hvem... Part kan enhver person få på hende eneste krav er at de ikke river hende i munden eller sparke hende i maven og så ønsker jeg ikke at der bliver stresset rundt i stalden og med hestene.
    Kan ikke forstå de personer der søger part til hesten men ikke giver unge mennesker en chance for det fleste er det de "små" piger der er roligst med hestene de elsker jo at hygge om hesten og alt det der. smiley

• #11   15. dec 2012 Jeg ledte efter den rette part i et år. mest fordi jeg er kræsen.. Synes også en part har ret til at være kræsen for at finde rette hest og samarbejdspartner .:)

Kommentér på:
UTROLIG svært at finde en part..

Annonce