{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Det når det falder i hak' {{forumTopicSubject}}

Godaften. smiley

jeg sad og var ved at ligge billeder ind, og blev pludselig endnu engang ret stolt a vores pony..

vi red hende til her i april og har ellers haft voldsomme op og nedtur sur,tvære og irretations momenter på hinanden... vi er vel begge 2 nogle kællinger...

og har op til flere gange haft momenter hvor jeg tænkte, det her kommer aldrig til at fungere.. og ingen tvivl om guldlok har tænkt det samme.. hun er meget selvsikker og enerådig... og speciel... ikk mindst.. men har jeg nu hørt ligger til Welsh cob'erne...
så salg,vurdering og alt har været oppe og vende.. så i en lille periode (ca 1 uge) gik det okay, vi fik undervisning hjemme den gik som en DRØM smiley og fredagen efter sku vi prøve kræfter med undervisning ved en beride og wow! Alt vendte den vendte røv mod ham, stoppede som en anden stædig gammel rideskole pony og var MEGET uopdragen smiley
jeg fik nok og kiggede salgs annoncer igennem og så tænkte jeg at hendes sidste håb var (man behøver ikke tro på dette, men gør lidt) en telepatør og hun ku se vores slås kampe, og sagde forfra... klart og tydlig hun vil sige hva hun vil og så må du sige fra eller tage imod...og så vil den opleve noget...!

hmm tænkte jeg.... okay så... sidste chance for pony....

og 14 dage efter meldte jeg den til stævne i LD... den begyndte a fange ideen.. og 2 dage før stævnet fik jeg en irettesettelse a anden verden af pony, (vægt i sæde frem for benen) ved ikk om det kan forstås, men havde lidt bare ladet mig transportere rundt frem for at ride.. og dagen kom til 1 stævne 1 gang med 14 andre heste i den ende a en 20x60 bane... men den gik okay, ikke godt men okay og vi fik 2 deltager rosetter med hjem.. weekenden efter sku vi til klubbens ejet julestævne og den fik en 3. pllads oog EN GRØN ROSET!! dens ejen fortjente roset redet i LD1 til 66%.. jeg er stolt af den lille dulle, som jeg nok satsede lidt hårdt på efter 6 års stævne pause og 2 børn senere... hehe ja.. men nu er vi igang og jeg er stolt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det når det falder i hak'
Kommentér på:
Det når det falder i hak'

Annonce