470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mine tre sjoveste/dummeste fald af historier mine tre sjoveste/dummeste fald af historier

Hej jeg synes lige jeg vil dele mine tre sjoveste fald af hesten historier smiley

første gang var hvor jeg dum som jeg var, besluttede mig for at galopere baglens på min hest, det gik godt indtil min ellers udmærkede vallak Blesi valgte at lave et hop så jeg røg af. hvilket var fuldstændig min egen fejl haha smiley

en anden gang kunne være hvor jeg galoperede med Blesi på en mark, jeg havde knap ved ham da han pludselig sprang højt over en plante, jeg var lige ved at få balancen, da min telefon ringede og af ren refleks svarede jeg. det resulterede i at jeg landede lige på røven xD

en tredje gang kunne være hvor jeg red på ridebanen. der red også nogle andre og da de skulle ud, vil min hest med dem. de satte snoren for ridebanen, men Blesi han kravlede under, så snoren ramte mig og jeg blev skrabet af hehe jeg blev kun lidt sur. men jeg skal hilse og sige at den hest har et hjerte af guld så istedet for at løbe med de andre heste, stoppede han straks op da jeg røg af og ventede på at jeg kom op. smiley

det her var mine sjove og dumme falde af historier, hvad med jer er der andre der har oplevet noget sjovt i den retning?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine tre sjoveste/dummeste fald af historier
  • #1   30. nov 2012 Haha hvor genialt! smiley

Ej, jeg har lavet det aller dummeste fald smiley

Jeg havde redet min part, så skulle jeg skridte af uden sadel, så lægger sadlen å¨et spring på ridebanen, skridte så rundt, og da jeg er færdig, skal jeg ned og sadle af. Så min veninde lægger sadlen op på hende, jeg sætter mig i den, gjorden taber jeg, og i det min veninde råber at jeg skal passe på, træder min pony på gjorden, og jeg triller langsomt af med sadlen . Jeg var flad af grin smiley

• #2   30. nov 2012 mit dummeste fald, var på staldens roligste vallak... jeg var ude og ride med min ven og ville da lige prøve at ride baglæns. for Sir ville jo ikke gøre noget. det gik også udmærket, indtil jeg ikke lige fik set det hul som Sir gik ned i, jeg mistede balancen og væltede af... og efter det har min ridelærer og min ven joket med at det kun var en virkelig dum blondine der kunne falde af Sir, for Sir var idiot sikker. selv hendes børn kunne galoppere rundt på ham uden der skete det store. (de var dengang 3 og 6 år)

• #3   30. nov 2012 hahaha godt at se jeg ikke er den eneste, som gør sådan noget smiley

• #4   30. nov 2012 *Gjorden hang fast i sadlen smiley

• #5   30. nov 2012 Mens jeg arbejde på travbanen i Århus skulle jeg ride en vallak, han skulle gå galop intervaller. Nå men vi starter ud på en letter tung sand bane i trav og det gik fint til tros for vandpytter. smiley Efter at ha varmet op satte jeg i galop, her sidder jeg i den fineste jockey stil, tror I så ikke kræet beslutter sig for at dreje et skarpt sving så jeg ender nede på siden. Pyhh jeg faldt ikke af, men ak, kræet valgte gå igen at dreje skarpt så jeg faldt helt af for an det halve af trænerne, og kræet rendte op i stalden. PIIINNNLLLIIIGGGTTTT smiley

• #6   30. nov 2012 anna det har været nogle sjove fald, jeg håber ikke at du slog sig smiley

jeg var lige startet til ridning efter en lang pause. men jeg bliver så spurgt til et stævne om jeg vil skridte en af de store pigers heste. jeg siger self. ja og sadler op med ejeren. jeg rider self. med sadle. men anden gang jeg skulle skridte den(samme dag) var det uden sadel. (det var et fastalavnsstævne) og der kom så en ridende imod mig, med noget blafrende. jeg kunne godt mærke på hesten at den ikke var helt tryk ved det, så jeg bad hende anden gang at ride et stykke uden om. men tredje gang gjorde hun det altså ikke. hesten blev så bange at den stejlede, og bagefter satte i galop rundt i hallen. så efter et stykke tid faldt jeg af fra en heste der er 180 cm i stang -.-

• #8   30. nov 2012 Min gamle pony var ikke ret stor, så jeg kunne let lige springe op uden sadel. En dag havde jeg så fået lidt for meget fart på i hoppet, så jeg landede pænt på den anden side af ponyen. smiley

En dag da jeg skulle springe på græsbanen, var vi kommet flot over et ret højt spring, da ponyen valgte at stoppe op, umiddelbart efter springet, og stak hovedet i jorden for at græsse. Han havde et meget dårlig sadelleje, så sadlen gled let frem. Pga. det meget bratte stop, røg både jeg og sadlen frem, og landede foran ponyen. Men han blev selvfølgelig bare stående med hovedet i jorden, og sadlen foran ham, mens gjorden stadig var spændt fast (rundt om benene).

Og den sidste må være en dag hvor jeg faldt af den samme pony 6 gange i træk, i det samme hjørne. Det var til spring, og jeg skulle springe min venindes pony uden sadel. Efter en tre-kombination, kom et ret skarpt spring, og ponyen tog det altså lidt skarpere end jeg have forventet. Så jeg måtte i sandet - som sagt måtte vi prøve 6 gange i træk (med tre-kombination efterfulgt af sving), før det lykkedes uden at falde af.

• #9   30. nov 2012 Min mors ældre Vallak og jeg skulle op af en forhøjning op mod en vej og stod derfor stille på den lille forhøjning da der kom en bil der skulle forbi først. Da bilen var kørt forbi vidste den garvede hest at det var tid til at gå, og jeg var faldet i staver på ryggen af den mens vi havde stået og ventet på bilen. Så da han ikke mærker der sker noget rykker han i tøjlen, hvilket resultere i at jeg falder ud over halsen på ham..... ;D

Kommentér på:
mine tre sjoveste/dummeste fald af historier

Annonce