mine tre sjoveste/dummeste fald af historier mine tre sjoveste/dummeste fald af historier
Hej jeg synes lige jeg vil dele mine tre sjoveste fald af hesten historier
første gang var hvor jeg dum som jeg var, besluttede mig for at galopere baglens på min hest, det gik godt indtil min ellers udmærkede vallak Blesi valgte at lave et hop så jeg røg af. hvilket var fuldstændig min egen fejl haha
en anden gang kunne være hvor jeg galoperede med Blesi på en mark, jeg havde knap ved ham da han pludselig sprang højt over en plante, jeg var lige ved at få balancen, da min telefon ringede og af ren refleks svarede jeg. det resulterede i at jeg landede lige på røven xD
en tredje gang kunne være hvor jeg red på ridebanen. der red også nogle andre og da de skulle ud, vil min hest med dem. de satte snoren for ridebanen, men Blesi han kravlede under, så snoren ramte mig og jeg blev skrabet af hehe jeg blev kun lidt sur. men jeg skal hilse og sige at den hest har et hjerte af guld så istedet for at løbe med de andre heste, stoppede han straks op da jeg røg af og ventede på at jeg kom op.
det her var mine sjove og dumme falde af historier, hvad med jer er der andre der har oplevet noget sjovt i den retning?
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.533
Ej, jeg har lavet det aller dummeste fald
Jeg havde redet min part, så skulle jeg skridte af uden sadel, så lægger sadlen å¨et spring på ridebanen, skridte så rundt, og da jeg er færdig, skal jeg ned og sadle af. Så min veninde lægger sadlen op på hende, jeg sætter mig i den, gjorden taber jeg, og i det min veninde råber at jeg skal passe på, træder min pony på gjorden, og jeg triller langsomt af med sadlen . Jeg var flad af grin
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 273 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.164
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 844
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.533
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 30 Heste: 8 Emner: 83 Svar: 410
sep 2012
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 57
jeg var lige startet til ridning efter en lang pause. men jeg bliver så spurgt til et stævne om jeg vil skridte en af de store pigers heste. jeg siger self. ja og sadler op med ejeren. jeg rider self. med sadle. men anden gang jeg skulle skridte den(samme dag) var det uden sadel. (det var et fastalavnsstævne) og der kom så en ridende imod mig, med noget blafrende. jeg kunne godt mærke på hesten at den ikke var helt tryk ved det, så jeg bad hende anden gang at ride et stykke uden om. men tredje gang gjorde hun det altså ikke. hesten blev så bange at den stejlede, og bagefter satte i galop rundt i hallen. så efter et stykke tid faldt jeg af fra en heste der er 180 cm i stang -.-
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.629
En dag da jeg skulle springe på græsbanen, var vi kommet flot over et ret højt spring, da ponyen valgte at stoppe op, umiddelbart efter springet, og stak hovedet i jorden for at græsse. Han havde et meget dårlig sadelleje, så sadlen gled let frem. Pga. det meget bratte stop, røg både jeg og sadlen frem, og landede foran ponyen. Men han blev selvfølgelig bare stående med hovedet i jorden, og sadlen foran ham, mens gjorden stadig var spændt fast (rundt om benene).
Og den sidste må være en dag hvor jeg faldt af den samme pony 6 gange i træk, i det samme hjørne. Det var til spring, og jeg skulle springe min venindes pony uden sadel. Efter en tre-kombination, kom et ret skarpt spring, og ponyen tog det altså lidt skarpere end jeg have forventet. Så jeg måtte i sandet - som sagt måtte vi prøve 6 gange i træk (med tre-kombination efterfulgt af sving), før det lykkedes uden at falde af.
nov 2012
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 40
mine tre sjoveste/dummeste fald af historier