{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Salg af sadel? Og hvilken ny? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at min combi Bates sadel, som jeg har haft i ca. 1 år, ikke ligger optimalt på min hest. Det er med cair system.
Hesten har ikke ondt under ridning eller noget i den retning, sadlen ligger bare ikke optimalt, bagtil. Så tænker jeg vil sælge den og købe en ny.
Men kan ikke rigtig finde ud af hvad det mest smarte er at gøre?
Jeg er nødt til at sælge den, for at få penge til en ny sadel. Men er også nervøs for ikke at finde den rigtige sadel i ordenligt tid, og så ender det med at jeg står med en hest uden sadel og faktisk ikke kan ride? smiley Altså for en periode gør det ikke noget, men hvis det nu ender med at blive flere måneder? Hmm...

Som min tankegang er lige nu, vil jeg gerne have en dressursadel med cair system.
Men hvordan er det lige det fungere med de der bomløse sadler eller hvad de nu hedder?
Altså jeg er bare hyggerytter, som måske en dag vil ud og starte små dressur stævner, små spring stævner og distange stævner for sjov. Er altså ikke konkurrence rytter som sådan - i min verden gælder det bare om at vi har det godt sammen og hygger os.

Hvad ville i gøre i sådan en situation? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af sadel? Og hvilken ny?
Kommentér på:
Salg af sadel? Og hvilken ny?

Annonce