684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Er det svært at finde parter pt? Er det svært at finde parter pt?

Jeg syntes det virker død med parter pt, har haft en annonce i over en måned nu og der sker INTET! smiley Ingen henvendelser whatsoever. men det kan også være det bare er mig. (:
Kan selvfølgelig også være jeg kræver for meget, men ja ved ikke (:
I må gerne kigge dem hvis i lyster (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det svært at finde parter pt?
  • #3   16. nov 2012 Vi har haft 4 heste ude i stalden der mangler parter, jeg har så fået på den ene af dem efter at min hest blev aflivet. Men det er meget med at så kommer der nogle og kigger, evt rider et par gange, og så gider de ikke mere, og det er enda gratis parter. Det er super træls og synd for hestene. Så ja, det er vidst rigtig svært at finde part til heste lige for tiden.
    Min veninde havde også rigtig meget bølv med det da hun søgte part til hendes hest.

• #4   16. nov 2012 har søgt i ca 2,5 år..men der har været en ude og hilse på hestene som jeg håber bliver til noget

• #5   16. nov 2012 Jeg har haft et par stykker ude, men det blev ikke rigtigt til noget, og får ikke rigtig henvendelser mere, på trods af at jeg har sat prisen ned til 300 kr :3
    Man skulle jo tro der var nogle der søgte i Aalborg området, men næh nej. ><

• #6   16. nov 2012 Det lyder ikke rigtigt i mine ører, at man skal betale for at passe din hest, mens du er væk.
    Jeg har selv part på min den gamle, og jeg kan ikke ønske mig bedre.

Jeg synes du skal skrive i annoncen hvad ridemuligheder der er på opstaldningsstedet. Hvis det er på en rideskole den står, så sæt som krav, at man deltager i undervisning.

• #7   16. nov 2012 Jeg har os ventet længe, havde en i 2,5måned som jeg måtte opsige, så havde jeg en der prøvede ham nogen gange og så var det ligesom det, og ja nu jeg bar nået der til at han skal i gang så forsøger jeg med udlån i stedet

• #8   16. nov 2012 Jeg har søgt efter en hest at ride på længe, men der er ikke rigtig nogen der søger part til deres heste i mit område, jeg har bil og vil gerne køre, men jeg har så heller ikke lavet en annonce, men kun kigget efter annoncer.

• #11   16. nov 2012 jeg synes der amngler nogle oplysninger om hesten og om hvad man må.

hvor høj er hesten? hvad kan den i dressur? Hvad kan den i spring? Er den trafiksikker? Er der tur muligheder? Er der bane/ridehus på stedet? Må man springe? Må man ride på tur? hvad med longering og løsspring? kan man gå undervisning på stedet? i så fald er der flere undervisere og er der en du foretrækker man bruger?

• #12   16. nov 2012 Jeg har også søgt part i flere måneder til min fjordhoppe, jeg kræver ikke penge eller anden hjælp. Bare at man er til at stole på og god ved dyrene. Jeg har dog kun græsbane og tur muligheder. Jeg ville gerne have en ud der vil ride stævner, hvor jeg også har tilbudt, at kører til og fra stævner og hjælpe til..
    Der har dog kun været et par ud og kigge og så har de ellers ikke givet videre besked fra sig, så det tager jeg som et nej fra dem smiley

• #13   16. nov 2012 ang prisen jeg har sat på er fordi jeg havde en gratis part på hende men parten tog aldrig initiativ til at ride jeg skulle altid skrive til hende og spørge og så mister jeg lidt idéen i det smiley

men det med oplysningerne er selvfølgelig rigtigt smiley
    tak smiley

• #14   16. nov 2012 Dacapo smiley .: Sjovt du skriver det smiley Det var præcis hvad jeg oplevede, da jeg engang havde fundet en turpart til Aija.. Hun kom 2-3 gange og sagde det gik rigtig fint. Lige pludselig holdt hun op med at skrive- og komme(Der var ingen aftalte dage(det kunne hun nemlig ikke), derfor skrev hun for at aftale tid.). Så der tænkte jeg for første gang, at der alligevel lå noget bag det, at skulle betale for en part smiley For så er der åbenbart mere motivation smiley

• #15   16. nov 2012 Jeg søger også en part til min hoppe.. og jeg kræver ingen bestemt pris, og alligevel er det ganske umuligt!! Måske hænger det sammen med at jeg træner hende akademisk og så tænker folk øhhh hva går det lige ud på?

• #17   16. nov 2012 Jeg søger også, GRATIS, og jah det går langsomt syntes jeg (;

• #18   16. nov 2012 Har også søgt længe har haft et par piger løbende og ja er faktisk ved at opgive. Så meget bøvl og tid der går fra. Ting der skal passe sammen, der dage du ikke kan ride fordi parten så har hesten! Og ridestilen er den så magen til din!

Jeg syntes sku det er svært. For nej der ikke så mange parter derude. Ihvertfald ikke i mit område og de heste der søger part kan meget mere end min, så kan godt følge han ofte nok blir valgt fra pga det... Men ja jeg er ved at nå dertil hvor jeg nok aftaler med pigerne fra stalden at hjælpe med halm et par dage i vinter (de super søde) og så bare ride de dage jeg selv kan.

smiley men ellers ja annoncer alle steder men nej tvivler på de er derude desværre.

• #19   16. nov 2012 Michelle J
    Ja nemlig" Det er virkelig træls, for behøver ikke pengene , men det er åbenbart det der skal til for at de er seriøse smiley

Kommentér på:
Er det svært at finde parter pt?

Annonce