{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

det er svært {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det så svært at sælge Asterix, jeg mener bare efter min mening er han en skøn lille sag, vildt sød, og rigtig dejlig at se på, er det for vildt at tage 2500 for ham med alt hvad han ejer, altså hovedtøj, og grimer, plus nogle strigler??? han er da godt nok ikke redet eller kørt til, men han er jo også kun 2 år gammel, hvad er det der får folk til at sige at han ikke er noget for dem???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er svært
  • #2   25. nov 2005 ja ja men han er jo også miniature, er der ingen der vil have de små størrelser længere??

• #3   25. nov 2005 Jeg kan rigtig godt lide ham ..
    På Torpegaard bruges shetlænderne til kørsel. de køre kvadrille og giver mange opvisninger og for nyeligt er Karina begyndt at køre stævner og det er rigtig sjovt.
    Så det kan Asterix også bruges til. smiley

• #4   25. nov 2005 ja nemlig det ville han også være kanon til tror jeg, han har hvertfald temperamentet til det, men det er lige det med at finde køberen til ham, for jeg har desværre ikke mulighed for at have ham længere end til 1/2-06

• #6   25. nov 2005 Du kunne jo gøre ham kørevant eller køre ham fra jorden så er han måske nemmere at sælge . held og lykke med salget. smiley

• #7   25. nov 2005 Tror at 2500 er for meget for ham.
    De fleste der købet shetlændere/miniature heste, er til selskab/hygge/køre med.
    Og hvis jeg skulle have en selskabs pony til Misty (hvislket jeq IKKE mangler, da hun står saammen med omk. 10 ndre heste), så skulle den nok ikke koste så "meget".. men han er da sød, det kan man ikke tage fra ham ;D

• #8   25. nov 2005 Min Lukas er lidt mindre end din......han var 4 år og tilredet da jeg købte ham -ham gav jeg 2000 for. (men jeg skulle så også hente ham på falster -tror det var derfor han var så billig)
    Synes 2500 er en ok pris......men måske du skulle prøve at gå ned i 2000,- Eller som forretningerne gør 1999,- Hehe............

• #9   25. nov 2005 måske i har ret, jeg kan da hvertfald forsøge he he, men jeg vil selvfølgelig ikke sælge ham til under den pris jeg selv i sin tid gav for ham, da han har forandret sig meget til det bedre, både fysisk og psykisk...

Kommentér på:
det er svært

Annonce