Mobning :) {{forumTopicSubject}}
Hej hestegalleri!
Jeg går på en prudotionhøjsskole. Jeg har igennem, hele mit liv, været udsat for grov mobning. Og da jeg sad på skolen den anden dag, og tænkte kom jeg i tanke, om hvor fedt det evt kunne være at lave et fordrag, hvor jeg ville samle nogle fra min skole, som har været udsat for mobning, lige som jeg. og tage ud på nogle forskellige folkeskoler, og snakke med dem om det.
Men da det stadig er en tanke jeg har, ville jeg lige lufte den med jer, og høre hvad i siger. Om det evt kunne være en ide, eller om det bare skal droppes? Men høre jo rigtig mange gange, om mobning, og selvmord på grund af mobning, så for at sætte fokus mere på det, så synes jeg at det kunne være et spænedene emme at fikse på, og lufte med mine lære på min skole.
lidt om mig.
jeg er 18 år gammel, har hele livet være udsat for mobning (Børnehaven til og med 10 klasse) Jeg har altid været et nem offer, da jeg har skiftet meget skole, så jeg ville vide, hvad det er jeg snakker om, hvis dette kunne blive til noget.
Men synes det kunne være rart, at lufte min ide, med jer, og se hvad i siger til det. Er det en dum tanke jeg har fået, eller lyder det til at kunne blive til noget? Beklager de nogle stavefejl, jeg har, har ikke så nemt med dansk
Fortsat god dag
okt 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 209
aug 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 4
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
aug 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 4
og pointen er at få andre til at slå øjne på, for hvad der sker, med et andet mennekse, hvilke ar, de får ved det, efterføglene
apr 2011
Følger: 62 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 133
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 241
Mobning :)