{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Mobning :) {{forumTopicSubject}}

Hej hestegalleri!
Jeg går på en prudotionhøjsskole. Jeg har igennem, hele mit liv, været udsat for grov mobning. Og da jeg sad på skolen den anden dag, og tænkte kom jeg i tanke, om hvor fedt det evt kunne være at lave et fordrag, hvor jeg ville samle nogle fra min skole, som har været udsat for mobning, lige som jeg. og tage ud på nogle forskellige folkeskoler, og snakke med dem om det.
Men da det stadig er en tanke jeg har, ville jeg lige lufte den med jer, og høre hvad i siger. Om det evt kunne være en ide, eller om det bare skal droppes? Men høre jo rigtig mange gange, om mobning, og selvmord på grund af mobning, så for at sætte fokus mere på det, så synes jeg at det kunne være et spænedene emme at fikse på, og lufte med mine lære på min skole.
lidt om mig.
jeg er 18 år gammel, har hele livet være udsat for mobning (Børnehaven til og med 10 klasse) Jeg har altid været et nem offer, da jeg har skiftet meget skole, så jeg ville vide, hvad det er jeg snakker om, hvis dette kunne blive til noget.
Men synes det kunne være rart, at lufte min ide, med jer, og se hvad i siger til det. Er det en dum tanke jeg har fået, eller lyder det til at kunne blive til noget? Beklager de nogle stavefejl, jeg har, har ikke så nemt med dansk smiley
Fortsat god dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobning :)
  • #1   9. nov 2012 Jeg syntes det ville være en god idé, jeg er flyttet skole 1 gang. Det var dog pga. af lærene. Lige nu går jeg på en privatskole smiley så har ikke været udsat for mobning, men da der jo er mange der har det, syntes jeg det kunne være en glimrende idé smiley

• #2   9. nov 2012 Mange tak smiley

• #4   9. nov 2012 Foredraget er relevant nok, men du er nødt til at spørge dig selv hvad du vil med det.. Hvad er "moralen med historien".. Er du kommet ud af mobningen, har du gode råd eller hvad er pointen med det?

• #5   9. nov 2012 Jeg har massere af gode råd, jeg er selv kommet ud af det.
    og pointen er at få andre til at slå øjne på, for hvad der sker, med et andet mennekse, hvilke ar, de får ved det, efterføglene smiley

• #6   9. nov 2012 Virkelig god idé!

• #10   9. nov 2012 Jeg var til noget foredrag den anden dag med Sanne Søndergaard, forfatter og sand up komiker, den var virkeligt godt, og så fordi der var en masse humor ind over. Jeg syntes det er en super idé, da voksne lærer tit kan være sådan ''Vi skal tale pænt til hinanden, og lade være med at drille'' agtigt, fordi at de egentligt ikke ved hvad de snakker om, da de tit ikke selv har prøvet det, men vildt god idé! smiley

Kommentér på:
Mobning :)

Annonce