{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Min datters "tosset" pony ;) {{forumTopicSubject}}

Kunne simpelhen ikke lade vær med at trække på smilebåndet idag.

Vi tog som hver dag ud til Alfa og mens min datter hoppet i ridestøvlerne gik jeg ud på folden til hestene,gik over til Alfa og stod og nusset med hende, men pludselig satte hun i trav og vrinsket over mod ledet og jeg vender mig om og ser Jasmin komme ind i folden med grime og træktov.

Jasmin blev så lykkelig over at Alfa for første gang valgte mig fra frem for hende og at hun ligefrem kom løbende over til hende med vrinsk som hilsen (det er første gang Alfa gør det så tydligt)

Nu stod jeg så der midt på folden med 2 andre heste om mig, mens Jasmin trak afsted med sin pony. Jeg nusset så lidt med de 2 andre og gik så mod stalden hvor Jasmin og Alfa til min stor overraskelse ikke var at finde, kigger ud på ridebanen hvor Jasmin og Alfa er igang med deres bamseleg Gg Jasmin kaster en garfild bamse og Alfa løber efter den skuber til den og kaster den op i luften.

Jeg vælger så at lade dem lege alene mens jeg går ind og ordner boks og 10 min. efter går jeg ud til dem og nu laver de lidt jordarbejde bare lidt gå, stop bak smiley

Dejligt med de to fjollehoveder Gg. Trods Alfas unge alder og Jasmins næsten lige så unge alder så hygger de sig efterhånden rigtig godt sammen. Mine tosset tøser Hehe...

Fik bare lyst til at fortælle jer her inde hvor hurtigt en 9 året pige kan knytte bånd til sin 5 året pony som vi kun har haft i 2 mrd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datters "tosset" pony ;)
Kommentér på:
Min datters "tosset" pony ;)

Annonce