{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot sadler???
  • #1   3. nov 2012 Jeg er lidt nervøs for hvordan den vil ligge på min araber han har en kort ryg og er lidt svej rygget smiley
    Så frygter lidt den vil ligge skidt på ham ?

• #2   3. nov 2012 Hvis din pony har kort ryg skal du have en str. 0. Svaj plejer ikke at være et problem da sadlen er så blød at den lægger sig til.

• #3   3. nov 2012 Hvad svare de forskellige størrelser da til ? smiley
    Han er en lille hest på omkring 151-152 i stang .
    Men han syner større .
    Også er han ikke helt tynd lige for tiden smiley

• #4   3. nov 2012 min har kort ryg men hun går med en 1 og det er intet problem ved hende.. men elsker min sadel som er en bomløs cheynne i læder og kan kun anbefalde den.! min er stoppet med at buk, stikke af og spads ud når hun skal ha sadel på..
    Min skal bare desværre sælges da jeg skal ha en anden da min gerne skulle ud og starte stævne..

• #5   3. nov 2012 og min er 151 fjordhest/pintoaraber:)

• #6   3. nov 2012 jeg har haft en barefoot london og var sindsyg glad for den, desværre var den for stor til min kortryggede 2ér. så jeg måtte skille mig af med den smiley

• #7   3. nov 2012 Jeg har en, som jeg er glad for.
    Barefoot sadlerne har en ret lang anlægsflade, så selvom de er forholdsvis korte, kan de godt komme til at se store ud på små heste.
    Ville nok snakke med hende på optimalsadel om der evt. er nogle kortere alternativer (som der vidst nok er)

Har selv en London, men i dag havde jeg nok bare valgt en af de mere klassiske, i og med at jeg ikke skal bruge knæstøtterne til noget, og de bare er i vejen.

• #8   3. nov 2012 Jeg har en barefoot lexington og det er uden tvivl den bedste sadel jeg har haft smiley Den er så lækker og blød, har passet perfekt til mine heste, kan skiftes kopfjern i.

Jeg bruger den både på tur og til dressur. Nem at vedligeholde og den ser stadig ny ud.
    Men de kan godt se store ud på små heste el. ponyer.

• #9   3. nov 2012 Min lille araber har også kort ryg. Til ham bruger jeg en Barefoot Stella str. 0, og det går lige, men den må heller ikke være meget længere smiley

• #10   3. nov 2012 Jeg har en barefoot cayenne og jeg elsker den! Den passer begge miner ponyer og det er ganske praktisk at de kan bruge samme sadel. Det er rigtigt at der i chayennen ikke er ret meget (eller noget) knæstøtte, men på den anden side,så er den så flexibel, at man meget let kan klemme sig fast i den. Desuden synes jeg den forfiner mine signaler til hesten, netop fordi der ikke er nogle stive elementer i den. Jeg har den i brun læderudgave og den kan anbefales. Jeg ville egentlig hellere have haft en london, men nu er jeg super glad for chayennen.

• #11   3. nov 2012 Vi bruger barefoot London til araberen, og den ligger super godt smiley men ja, man skal lige vænne sig til at ride i den, men den kan anbefales smiley

Kommentér på:
Barefoot sadler???

Annonce