Oppustet mave {{forumTopicSubject}}
Den ene af mine ponyer har altid haft en rigtig stor mave, men jeg har da altid bare troet at hun var fed.
Hun er så med mig på efterskole igen i år, men ugen inden efterårsferien tog jeg så med min skole til København og fortsatte så direkte hjem på efterårsferie. Skolen ligger 230 kilometer fra hvor jeg bor, så derfor har jeg ikke lige mulighed for 'bare' at komme op og se til hende.
Men jeg havde det sådan set fint med at efterlade hende der et par uger, for de havde kørt et system i flere år med at en hestemenneske fra den lille landsby skolen ligger i kommer og lukkerer ind/ud, fodrer og muger.
Da jeg så kommer derop igen og går ud og tager dækkenet af min pony, har hun ingen hals, røv eller nogen som helst, og man kan se ribben.
Men maven er der stadig! Stor og rund.
Det var så en lang historie for et enkelt spørgsmål, og håber der er nogle der kan hjælpe, evt har stået med en hest der også havde sådan en mave?
Hvad kan jeg give hende? Gøre for hende?
Har selv tænkt lidt på noget der kunne rense hele hendes fordøjelsessystem igennem, men ville det overhovedet hjælpe?
Hun er tjekket for orm, så det kan ikke være der problemet ligger.
Tak fordi i gad at læse mit lange indlæg, og håber i kan hjælpe. Tak på forhånd
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 996
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 82 Svar: 637
Oppustet mave