{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukke ældre hingst sammen med vallak
  • #1   24. okt 2012 nogen gange kan det lade sig gøre, andre gange ikke, nogle gange ser hingsten vallaken som en god selskabsmulighed, andre gange som en konkurent, det kommer meget an på hingsten og vallakens tempermant

• #3   24. okt 2012 Min vallak kan gå med alle. Han er meget taknemmelig over for selskab.

Men min venindes shetlænderhingst. Det duede bare ikke. Min blev jagtet til han skumsvedte - og mere endnu. Havde vi ikke skilt dem ad var det gået meget galt smiley

• #4   24. okt 2012 Har hingsten gået sammen med andre før? Hvis ikke, ville jeg nok være noget tvivlsom over og lukke den ud sammen med andre, da den aldrig har prøvet det før..

Og selvom den har gået med andre før, ville jeg nok bruge nogle dage eller mere på og vænne dem til hinanden, før jeg lukkede dem ud sammen.. Som f.eks.: Lade dem stå ved siden af hinanden i boksen, så de kan snuse til hinanden og lære hinanden lidt og kende.. Samtidig ville jeg lukke dem på fold hver for sig, men ved siden af hinanden.. På den måde kan man se reaktionen fra dem begge og se om det ville kunne lade sig gøre eller ikke.. Hvis hingsten "vogter" sin boks eller fold ville jeg på ingen måde lade vallakken komme ind til den.. Hvis den er ligeglad og kan snuse til vallakken uden og reagere synderligt, er der en chance for det ville kunne gå..

Bare min mening.. smiley

• #5   24. okt 2012 Ditte: Det var klart også den fremgangsmåde jeg vil bruge hvis det bliver aktuelt smiley

Kommentér på:
Lukke ældre hingst sammen med vallak

Annonce