{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prise på forskellige ting?:-)
  • #1   8. okt 2012 Nu ved jeg ikke hvad du mener med mellem hest men jeg giver 500 for beskæring og forsko for min pony som er 2'er, mens min veninde giver 600 for hendes 1'er smiley

Forsikringen kommer jo an på hvor meget hesten skal forsikres for og dyrlæge kan man heller ikke forudsige. smiley

• #2   8. okt 2012 Min koster 750 og der får han beskåret hove og 4 sko på... Tror det er 20 - 50 kr. Dyrere når han skal have nye sko istedet for de gamle..

Enig med Anna... Forsikring er vidt forskelligt! Og dyrelæge... Ja... Det kan du jo ikke sætte pris på smiley

• #3   8. okt 2012 Jeg ved ikk hvad sko koster en giver 350,- for beskæring. inklusiv moms og kørsel. =)

og forsikning kan du ikk bruge til noget for kommer jo an på hvad hesten er forsikret for og hvor meget og sådan...

Dyrlæge det samme

• #5   8. okt 2012 Jeg giver 800 kr for 4 sko.

Forsikringen kan jeg ikke huske, men det kommer jo også an på hvordan og for hvor meget den skal forsikres..

Dyrlæge er meget forskelligt.. Har stået en måned med en regning på 7000 kr p.g.a. vaccination også en odenlig omgang kolik for et par år siden og i August i år betalte jeg ca 3000 kr til dyrlæge for vaccination også lige en hest med nyreslag..

Men Jeg gav ca 1500 kr for at få ordnet tænder. (inkl kørelse mv,) (Det er ikke sikkert det er nødvendigt hver år)

Og en vaccination koster vel omkring 1000 kr (inkl kørelse mv.)

Hvis man slår vaccination, tandtjek og ormetjek sammen, så kan man sparer meget i kørelse og konsutation.

Ormetjek / kur koster vel omkring 300 kr.

• #6   8. okt 2012 Tak for hjælpen, prøver at lokke min mor til at overveje en hest;-D

• #7   8. okt 2012 Kender det godt. Det gjorde jeg også, hun sagde nej, indtil jeg fik et fantastisk tilbud smiley

• #8   9. okt 2012 Glemte at skrive jeg bor i Nordjylland hvis det har en betydning smiley

Kommentér på:
Prise på forskellige ting?:-)

Annonce