1.009 visninger
|
Oprettet:
Gamle heste {{forumTopicSubject}}
Vil gerne høre lidt om andres erfaringer med ældre heste 25+.
Meget gerne se nogen billeder, hvis muligt.
Hvad gør i dagligt med jeres gamle hest?
Hvad får de af foder, hvis de evt. får speciel foder?
Ridning, foldtid osv.
Grunden til jeg spørg, er fordi vi har en gammel hest i stalden, som umiddelbart har det godt. Men vil rigtig gerne høre andres erfaringer, så vi kan gøre det bedre får ham, hvis muligt...;-)
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 2.005
Har en veninde der lige har aflivet hendes ponyhest i går. han blev 27½, hun havde haft ham i 18 år. Han var nedslidt men havde det ok, men i følge dyrlægen var det det mest rigtige at stoppe mens han stadig havde det nogenlunde.
Ang ridning kommer det meget an på hvad han ellers har lavet. hvis han har været holdt i gang så ture i skoven, ikke for meget baneridning,
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 271
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.866
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 3 Svar: 102
http://www.hestegalleri.dk/grupper/degamleheste
okt 2008
Følger: 101 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 75 Svar: 371
Får 2 år siden red jeg stadig laaange ture i skoven, sprang og ja gjorde alt, det var kun fordi jeg fik en større hest han røg lidt i glemme bogen og synes han er for gammel til at blive redet op igen, selvom han sikkert ville elske det! (:
Man kan godt se på ham han er gammel, men tror aldrig nogen ville gætte på han var SÅ gammel Han er blevet lidt tyk fordi han ikke bliver brugt, men ellers ligner han sig selv (;
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 13
Men lyder til at vi i forvejen gør alt det rigtige, var nu heller ikke i tvivl, bare altid rart med andres erfaringer...;-))
Tusind tak for Jeres indlæg. Kom gerne med flere....;-)
nov 2007
Følger: 30 Følgere: 35 Svar: 4
Gamle heste